دوج کوین و شیبا

آیا دوباره شاهد افزایش قیمت دوج کوین و شیبا خواهیم بود؟

در شرایط کنونی بازار رمز ارزها، دوج کوین و شیبا توانسته‌اند نشانه‌هایی از بازگشت نشان دهند؛ اما آیا روند صعودی آنها پایدار خواهد بود؟

طی روزهای اخیر بازار میم کوین‌ها به تبعیت از رمز ارزهای بزرگ، کاهشی بوده است. در میان اوضاع وخیم فعلی، دو میم کوین دوج کوین و شیبا نسبت به یک هفته پیش، روند کاهشی شدیدتری را تجربه کرده‌اند.

دو رمز ارز مذکور با این که اصلاح قیمتی زیادی داشته‌اند اما هم‌اکنون واکنش‌های مثبتی از خود نشان داده‌اند. در چارت زیر شاهد بهبود اوضاع دوج کوین و شیبا هستیم اما آیا روند برگشتی آنها پایدار خواهد بود؟

دوج کوین و شیبا در کوتاه مدت

در شرایطی که بیشتر بازار در حال ریزش است، دوج کوین توانسته اندکی خودش را بالا بکشد و با ثبت دو کندل سبز رنگ، روز خوبی را پشت سر بگذارد. البته رمز ارز شیبا بهتر و پایدارتر از دوج کوین عمل کرده و روند برگشتی آن قطعی‌تر است زیرا با ثبت یک کندل سبزِ بیشتر، نویدبخش شرایط بهتری است.

علاوه بر آن در روزهای قرمزی بازار شیبا و دوج کوین، نمودار حجم معاملات افزایش چشمگیری داشته که نشان دهنده اقبال خریداران به خرید در کف قیمتی است. حدودا هفته قبل بود که شیبا کانال نزولی خود را شکست و توانست کندل‌های خوش رنگی را ثبت کند اما اوضاع بر وفق مراد پیش نرفت و پس از آن مجددا وارد فاز کاهشی شد.

دوج کوین و شیبا

در نمودار روزانه می‌بینیم که ارز دیجیتال شیبا تقریباً روی حمایت فیبوناچی 61.8 درصد است. با فرض این که کندل‌های سبز شیبا ادامه یابد، می‌توان امیدوار بود که بتواند سطح حمایتی 0.00003798 دلاری را تصاحب کند. آن روی سکه نیز ناتوانی این رمز ارز در ثبت کندل‌های سبز است که در نهایت شیبا را به سطح قیمتی 0.00002413 می‌رساند.

در آن سوی میدان، دوج کوین قرار دارد که شرایط باثباتی ندارد. دیروز دوج کوین سطح حمایتی خود را از دست داد و به قیمت ماه جولای رسید. اگر روند نزولی این رمز ارز همچنان ادامه یابد، با از دست رفتن سطح حمایتی 0.158 دلاری، شاهد دوج کوین 0.101 دلاری خواهیم بود.

از طرفی اگر بتواند با ثبت کندل‌های صعودی در بازه‌های مختلف کوتاه مدت، روند صعودی‌اش را حفظ کند، به مرور می‌تواند به قیمت 0.182 دلاری و بعد از آن 0.2 دلاری برسد. هم‌اکنون این میم کوین حوالی قیمت 1.75 دلار خرید و فروش می‌شود.

یکی از دلایل موفقیت میم کوین‌ها، حمایت جامعه از آنها است. اطلاعات Santiment روند جالبی را نشان می‌دهد. در خلال ریزش‌های اخیر بازار رمز ارزها، اقبال عمومی به دوج کوین در شبکه‌های اجتماعی مثبت ارزیابی شده است. همین حس مثبت جامعه به این میم کوین منجر به رشد هر چند کوتاه آن در چند روز اخیر شده است.

دوج کوین و شیبا

در خصوص شیبا اینو نیز ارزیابی‌ها قابل قبول بوده است. بنابراین با وجود قرمزی این دو میم کوین، اعضای جامعه هنوز هم طرفدار آنها هستند. فراموش نکنیم که میم کوین‌ها دنباله‌رو بیت کوین و دیگر آلت کوین‌های بازار هستند اما در این چند روزه نشان داده‌اند که می‌توانند راه خودشان را بروند. خبر خوب این است که در شرایط فعلی احتمال رشد و صعود این رمز ارزها بیش از ادامه روند نزولی‌شان است. توجه داشته باشید که این مطلب توصیه به خرید و فروش نیست!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. افرادی که تجربه خرید و فروش ندارند چنانچه تمایل به کسب در آمد از این محل را دارند باید توان نگهداری بلند مدت رمز ارزی که میخرند را داشته باشند یا ضمن مشارکت با افراد خبره فعالیت خود را آغاز کنند تا آسیب مالی نبینند و ریسک ورود خود به بازار رمز ارزها به حداقل برسانند،،