فیلم رستاخیزهای ماتریکس

آخرین تریلر فیلم رستاخیزهای ماتریکس منتشر شد

کمپانی برادران وانر تریلر عجیب و غریب دیگری را از فیلم رستاخیزهای ماتریکس (The Matrix Resurrections) به انتشار رسانده است.

پس از انتشار تریلری جدید چند روز قبل، تریلر دیگری از فیلم رستاخیزهای ماتریکس منتشر شده است که احتمالاً آخرین تریلر آن پیش از اکرانش خواهد بود. در این تریلر دوباره شاهد نئو (کیانو ریوز) و ترینیتی (کری ان ماس) هستیم و همچنین بازیگرهای جدیدی مثل جسیکا هنویک (در نقش باگز)، جاناتان گروف (در نقش مامور اسمیت) و یحی عبدالمتین دوم (در نقش مورفیس) حضور پیدا کرده‌اند.

تریلر جدید رستاخیزهای ماتریکس، انعکاسات گذشته شخصیت‌ها و چرخه‌ای را که همه آن‌ها در آن گیر افتاده‌اند به نمایش می‌گذارد. همچنین ضمن صحنه‌های جدید، قسمت‌های متعددی را از نسخه‌های قبلی این فیلم خصوصاً ماتریکس 1 مشاهده می‌کنیم. با توجه به این تریلر، شبیه‌سازی جدیدی که نئو و ترینیتی در آن گیر افتاده‌اند، عمدتاً شبیه شبیه‌سازی قبلی اما همراه با تحولات و انحرافات عجیب و غریبی است.

علاوه بر این، این تریلر جدید پُر از اکشن و درگیری‌های جذاب است و حتی چند ابرقدرت جدید نئو در آن به تصویر کشیده شده است؛ از جمله اینکه می‌تواند هر زمان که اراده کند، هر وسیله‌ای را منفجر کند.

فیلم رستاخیزهای ماتریکس (The Matrix Resurrections) توسط لانا واچوفسکی کارگردانی می‌شود که پیشتر به همراه خواهر خود لیلی واچوفسکی سه‌گانه اصلی ماتریکس را ساخته بود. کریستینا ریچی، پریانکا چوپرا جوناس و جادا پینکت اسمیت نیز سایر بازیگران این فیلم هستند. رستاخیزهای ماتریکس در 22 دسامبر مصادف با 1 دی به‌صورت همزمان روی پرده‌ سینماها خواهد رفت و از شبکه HBO Max پخش خواهد شد.

در ادامه تریلر جدید فیلم رستاخیزهای ماتریکس (The Matrix Resurrections) را مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*