مکالمه با اپلیکیشن موبایل جیمیل

قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری به اپلیکیشن موبایل جیمیل اضافه شد

به لطف یک به‌روزرسانی مهم، از این پس شما قادر به برقراری تماس صوتی و تصویری یک به یک از طریق خود اپلیکیشن موبایل جیمیل – Gmail خواهید بود.

گوگل رسماً اعلام کرد که تماس یک به یک صوتی و تصویری را به اپلیکیشن Gmail در اندروید و آی او اس اضافه کرده است. این ویژگی برای نخستین بار در ماه سپتامبر معرفی شد، اما از همین امروز از طریق Google Workspace ،G Suite یا اکانت‌های شخصی گوگل در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.

مکالمه با اپلیکیشن موبایل جیمیل چه طعمی است؟

پیشتر هم امکان برقراری تماس از داخل اپلیکیشن موبایل جیمیل وجود داشت، اما این قابلیت فقط از طریق ارسال یک دعوتنامه برای کنفرانس ویدیویی Google Meet ممکن بود که شاید گزینه مناسبی برای مکالمات یک به یک نبود. اما از امروز، یک آیکون تلفن و ویدیو ساده به گوشه سمت راست صفحه چت جیمیل اضافه شده که از آن طریق می‌توانید برای مکالمه با مخاطبان خود استفاده کنید.

مکالمه با اپلیکیشن موبایل جیمیل

شاید این ویژگی کوچکی باشد، اما یکی از اهداف اصلی گوگل برای تبدیل کردن Gmail به عنوان یک هاب مرکزی برای تمام سرویس‌های ارتباطی این کمپانی است. در واقع پست وبلاگی گوگل نشان می‌دهد که شما حتی می‌توانید از طریق خود اپلیکیشن گوگل چت هم یک مکالمه برقرار کنید.

اکنون ایمیل‌ها فقط یکی از چهار بخش اصلی اپلیکیشن جیمیل هستند. در کنار آن‌ها شما به Spaces و Chat (سرویس‌های پیام‌رسان گوگل) و همچنین Meet (سرویس کنفرانس ویدیویی گوگل) هم دسترسی خواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قابلیت برقراری تمام صوتی و تصویری به اپلیکیشن موبایل جیمیل اضافه شد
    تماس رو اشتباه نوشتین / حالا مهم نیستا برا بحث سئو میگم