روز دانشجو

همراه اول به مناسبت روز دانشجو 250 هزار تومان هدیه می‌دهد

اپراتور همراه اول به مناسبت روز دانشجو برای کلیه مشترکان سیم کارت‌های دانشجویی و جوانان یک هدیه ویژه 250 هزار تومانی آکادمی همراه را در نظر گرفت.

همراه اول برای تمام مشترکان فعلی و جدید سیم کارت اعتباری دانشجویی و سیم کارت دائمی جوانان به مناسب فرارسیدن 16 آذرماه و روز دانشجو هدیه‌ای را در نظر گرفت تا مشترکان بتوانند تا پایان این ماه از اعتبار هدیه آکادمی همراه استفاده کنند.

هدیه همراه اول به مناسبت روز دانشجو

مشترکان فعلی سیم کارت‌های دانشجویی و جوانان بعد از ثبت نام در سایت آکادمی همراه اول، اعتبار هدیه 250 هزار تومان را به شکل خودکار دریافت خواهند کرد. متقاضیان جدید نیز با مراجعه به مراکز فروش و خدمات اپراتور اول یا فروشگاه آنلاین همراه اول به آدرس Shop.mci.ir می‌توانند سیم کارت های ویژه دانشجویی یا جوانان را خریداری کنند که اعتبار آکادمی به آنها حداکثر تا 4 روز بعد از فعالسازی سیم کارت اختصاص داده خواهد شد.

سیم کارت دانشجویی همراه اول فقط متعلق به دانشجویان بوده و هر فرد فقط یک بار قادر است از این طرح بهره‌مند شود. از سایر مزایای این سیم کارت‌ها می‌توان به امکان فعالسازی رایگان طرح جمعه‌های رویایی و برقراری مکالمه و پیامک داخل شبکه دانشجویی با تخفیف اشاره کرد. سیم کارت جوانان همراه اول نیز فقط به افراد با سن 18 تا 30 سال ارائه می‌شود که هم‌اکنون سیم کارت جوانان ندارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*