سریال هجوم

تریلر جدید سریال هجوم – Invasion با بازی گلشیفته فراهانی

تریلر جدید سریال هجوم با بازی گلشیفته فراهانی به چگونگی طراحی موجودات عجیب و غریب آن می‌پردازد. در ادامه تریلر جدید Invasion را مشاهده کنید.

به‌تازگی کانال یوتیوب اپل تی وی پلاس تریلر جدیدی را از سریال هجوم – Invasion با بازی گلشیفته فراهانی منتشر کرده که روی پشت صحنه طراحی موجودات فضایی این سریال متمرکز است.

در این تریلر، شورانر، ناظر جلوه‌های ویژه و تهیه‌کننده اجرایی سریال هجوم پروسه طراحی این موجودات فضایی، از مرحله ایده‌پردازی و آماده‌سازی طرح‌های اولیه گرفته تا ساخت محصول نهایی را توضیح می‌دهند. ضمناً در بخش توضیحات این تریلر جدید در یوتیوب چنین آمده است:

شخصیت‌ها یا بینندگان سریال Invasion تا به حال چیزی شبیه به این موجودات فضایی ندیده‌اند.

سریال هجوم - Invasion

هجوم یک سریال علمی‌ تخیلی آمریکایی است که حمله موجودات فضایی به زمین را از دید شخصیت‌های متعدد در کشورهای مختلف نظیر ایالات متحده آمریکا، ژاپن، افغانستان و انگلستان روایت می‌کند.

سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) که مجموعه مردان ایکس (X-Men) را در کارنامه خود دارد و دیوید ویل (David Weil) به‌عنوان نویسندگان و جیمی پین (Jamie Payne)، جیکوب وربروگن (Jakob Verbruggen) و آماندا مارسالیس (Amanda Marsalis) به‌عنوان کارگردانان این سریال شناخته می‌شوند. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به سم نیل، گلشیفته فراهانی، کوتسونا شیئوری و شمیر اندرسون اشاره کرد.

پخش سریال هجوم از 22 اکتبر امسال مصادف با 30 مهر آغاز شد و درحالی که آخرین قسمت از فصل اول آن چند روز قبل در دسترس قرار گرفت، اپل تی وی پلاس سریعاً توسعه فصل دوم را تایید کرده است. همچنین کینبرگ از هدف تیم سازنده برای گسترش دنیای این سریال به شکلی حماسی و به یاد ماندنی در فصل جدید خبر داده است.

در ادامه تریلر جدید سریال Invasion را با زیرنویس فارسی مشاهده می‌کنید: