واتساپ

قابلیت جدید گوش دادن به پیام های صوتی قبل از ارسال به واتساپ آمد

ظاهراً موج قابلیت‌های جدید واتساپ تمامی ندارد. به‌تازگی قابلیت گوش دادن به پیام های صوتی قبل از ارسال به برنامه WhatsApp راه پیدا کرده است.

واتساپ مدتی است که سخت مشغول کار روی قابلیت‌های جدید برای پیامرسان خود است؛ به‌عنوان مثال، این شرکت اوایل ماه دسامبر قابلیت ارسال و دریافت ارز دیجیتال را به این برنامه آورد و اخیراً نیز تست قابلیت پنهان کردن وضعیت لست سین از کاربران غریبه را شروع کرده است. با این وجود، همه این‌ها هنوز برای واتساپ کافی نیست.

حال قابلیت گوش دادن به پیام‌های صوتی پیش از ارسال آن‌ها به تمام نسخه‌های واتساپ شامل اندروید، آی او اس، وب و دسکتاپ افزوده شده است. از این پس بابت هیچ‌گونه اشکالی در پیام صوتی خود نگرانی نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی قبل از ارسال پیام صوتی، مروری بر آن داشته باشید و سپس با خیال راحت آن را ارسال کنید.

قابلیت پیش‌نمایش پیام صوتی واتساپ

پیش‌تر در اوایل سال جاری، قابلیت تغییر سرعت ویس نوت‌ها هنگام گوش دادن راهی واتساپ شده بود. همچنین واتساپ اخیراً ویژگی متوقف کردن پیام صوتی و دوباره از سر گرفتن آن هنگام ضبط را مورد آزمایش قرار می‌دهد که برای پیام‌های صوتی طولانی بسیار کارآمد خواهد بود. به‌صورت کلی ویژگی پیام صوتی این برنامه نسبت به گذشته کامل‌تر و کاربردی‌تر شده است.

در نهایت، انتظار می‌رود واتساپ طی ماه‌های آتی قابلیت‌های زیادی از جمله عدم محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها، لاگ اوت یا همان خروج از حساب کاربری، پشتیبانی چند دستگاهی و… را به این برنامه اضافه کند. باید منتظر ماند و دید تست‌های قابلیت‌های جدید چطور پیش می‌رود و این قابلیت‌های تازه چه زمانی به‌صورت رسمی و نهایی در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرند.