گوشی گیمینگ لنوو LEGION Y90

گوشی گیمینگ لنوو LEGION Y90 به یک نمایشگر فوق العاده مجهز می‌شود

اطلاعات جذابی از گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 منتشر شده است. این گزارش از حضور یک نمایشگر ۱۴۴ هرتزی شگفت‌انگیز روی گوشی لژیون وای ۹۰ خبر می‌دهد.

چند سالی است که عرضه گوشی‌های گیمینگ به بازار شدت بیشتری گرفته است؛ با این حال تنها تولیدکنندگان انگشت شماری هستند که به صورت جدی گوشی‌هایی را برای بازار گیمینگ عرضه می‌کنند. از بین آن‌ها می‌توان به کمپانی‌های ریزر، رد مجیک (زیر نظر ZTE)، برند ROG (زیر نظر ایسوس) و بلک شارک (زیر نظر شیائومی) اشاره کرد. البته در این بین برندهای دیگری هم هستند که تلاش می‌کنند وارد این رقابت شوند. لنوو، بهترین نمونه آن‌ها است. اگرچه گوشی‌های سری Legion Phone Dual این شرکت موفقیت آمیز نبودند، اما ظاهراً این کمپانی دست از تلاش نکشیده و به زودی گوشی گیمینگ لنوو LEGION Y90 را عرضه خواهد کرد.

گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90

پوستر تبلیغاتی لنوو از حضور فناوری خنک کننده دو موتوره و یک نمایشگر بزرگ ۶.۹۲ اینچی AMOLED روی گوشی لنوو لژینون وای ۹۰ خبر می‌دهد. این نمایشگر از یک پنل E4 با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس شگفت‌انگیز ۷۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. روی هر یک از دستگاه‌هایی که تولید می‌شود به صورت مستقل کالیبراسیون رنگ انجام می‌شود. این نمایشگر گواهی ضد نور آبی برای محافظت از چشم را هم ارائه می‌کند.

گوشی گیمینگ لنوو LEGION Y90

همانطور که گفته شد روی پوستر تبلیغاتی لنوو به ویژگی جذاب “Double Engine Air Cooling” در این گوشی ذکر شده است. همانطور که از نامش پیداست، این دستگاه به فن خنک کننده دوگانه داخلی مجهز است. این فناوری باید چیزی شبیه به سیستم خنک کننده مایع سوپر شارژ  با دو فن توربو در گوشی Legion Gaming Phone 2 Pro باشد که البته در این گوش بهبود پیدا کرده است.

در زیر قاب این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده شده است. در بخش حافظه هم به یک رم پرسرعت LPDDR5 و فضای ذخیره‌سازی پرسرعت UFS 3.1 مجهز خواهد بود. یکی از مدیران لنوو می‌گوید بعد از ۲۰ دقیقه بازی با این گوشی روی فرکانس ۱۲۲ فریم بر ثانیه‌ای، دمای این گوشی روی ۳۸.۹ درجه باقی مانده است. به لطف پراکندگی عالی گرما، داغ‌ترین بخش گوشی پس از ۳۰ دقیقه اجرای بازی Honor of Kings روی حالت نمایشگر ۹۰ هرتزی، دما ۳۸ درجه بوده است.

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 هم در راه است

اما در کنار گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 با فن خنک کننده دو موتوره، این شرکت چینی تبلت گیمینگ جدید لنوو Legion Y700 را نیز عرضه خواهد کرد. اطلاعات کاملی از این تبلت در دست نیست. در حال حاضر ما می‌دانیم که این تبلت به یک نمایشگر ۸.۸ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی مجهز است. نمایشگر این تبلت پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 دارد، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس ۲۴۰ هرتزی را ارائه می‌کند.

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700

علاوه بر این سازنده از سیستم صوتی قدرتمند JBL روی تبلت خودش استفاده کرده است که پشتیبانی از دالبی اتموس و دالبی ویژن آن را تکمیل می‌کند. بدنه این گوشی از فریم فولاد ضد زنگ استفاده می‌کند و در زیر قاب آن از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*