گوشی انقلابی ریلمی GT 2 Pro

گوشی انقلابی ریلمی GT 2 Pro معرفی شد؛ بدنه‌ای به لطافت کاغذ

گوشی انقلابی ریلمی GT 2 Pro با بدنه‌ای شبیه به کاغذ نرم و لطیف، سخت افزار توانمند، دوربین‌های باکیفیت و قیمتی مناسب رسماً رونمایی شد.

هدف کمپانی ریلمی برای سال 2022، ساخت گوشی‌های گران قیمت‌تر و باکیفیت‌تر نسبت به سال‌های گذشته است و گوشی ریلمی GT 2 Pro را می‌توان پیشگام این هدف دانست.

ریلمی این گوشی تازه معرفی شده را «باکیفیت‌ترین پرچمدار تاریخ» می‌نامد و ادعا می‌کند که طراحی این گوشی باعث متمایز شدن آن با تمام محصولات بازار است. شرکت چینی ریلمی برای طراحی این گوشی با شرکت Naoto Fukusawa همکاری کرده و برای نخستین بار در صنعت موبایل از پلیمرهای سازگار با محیط زیست برای ساخت بدنه گوشی جدید خودش استفاده کرده است.

 

ریلمی GT 2 Pro دارای بدنه‌ای به لطافت کاغذ است

ریلمی می‌گوید بدنه این گوشی لطافتی مثل کاغذ دارد، ولی در عین حال تضمین می‌کند که استحکام بدنه این گوشی نیز مثال‌زدنی باشد. سازنده 35 درصد استفاده از کربن را در ساخت این گوشی در مقایسه با گوشی‌های دارای طراحی شیشه‌ای/فلزی کم کرده است.

گوشی انقلابی ریلمی GT 2 Pro

قاب کاغذی این گوشی در دو رنگ سفید و سبز طراحی شده است. البته نسخه معمولی آن در دو رنگ مشکی و آبی نیز تولید می‌شود که مثل این دو نسخه، ظاهر بیو-پلیمری شبیه به کاغذ ندارند. اما به جز طراحی، مشخصات فنی گوشی ریلمی جی تی 2 پرو هم در رده پرچمداران است.

این گوشی به یک نمایشگر با رزولوشن +QHD و تراکم پیکسلی 525ppi مجهز است. این نمایشگر 10 بیتی از فناوری LTPO استفاده می‌کند، قادر به پوشش بیش از 1 میلیارد رنگ است و نرخ رفرش متغیر بین 1 تا 120 هرتز را ارائه می‌کند. این گوشی دارای یکی از بهترین نمایشگرهای بازار است و می‌تواند با بزرگانی مثل آیفون 13 اپل و گلکسی اس 21 سامسونگ رقابت کند. نمایشگر این گوشی همچنین نسبت کنتراست 5 میلیون به 1 و گواهی +HDR10 را ارائه می‌کند که به لطف آن می‌تواند محتوای ویدیویی مدرن HDR را هم به اجرا دربیاورد.

اما در زیر قاب این گوشی از چیپست تازه رونمایی شده اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام به همراه 8/12 گیگ رم و 128/256/512 گیگ حافظه داخلی استفاده شده است که عملکرد فوق‌العاده روان آن را تضمین می‌کند.

گوشی انقلابی ریلمی GT 2 Pro

حتی در بخش دوربین هم گوشی ریلمی GT 2 Pro حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور اولترا واید 150 درجه‌ای و یک دوربین ماکرو مجهز شده است.

بیشتر بخوانید:

نمونه عکس های گرفته شده با گوشی ریلمی GT 2 پرو، شگفت انگیز هستند

ریلمی در زیر قاب این گوشی از یک باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که می‌تواند به راحتی 1 روز شارژدهی داشته باشد و به لطف فناوری شارژ سریع 65 وات SuperDart، تنها در چند دقیقاً به شارژ کامل برسد. ریلمی قصد دارد این گوشی را با قیمتی بسیار رقابتی، وارد تمام بازارهای بزرگ جهان کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*