گوشی ریلمی GT 2 پرو

نمونه عکس های گرفته شده با گوشی ریلمی GT 2 پرو، شگفت انگیز هستند

ریلمی نمونه عکس‌های گرفته شده با گوشی ریلمی GT 2 پرو را منتشر کرده است. کیفیت این عکس‌ها نشان می‌دهد که Realme GT 2 Pro گوشی بسیار توانمندی در بخش عکاسی است.

هنوز زمان زیادی از انتشار مشخصات فنی دوربین‌های گوشی ریلمی GT 2 پرو توسط شرکت سازنده نگذشته است که متوجه شدیم ریلمی نمونه تصاویر گرفته شده با این گوشی را نیز به اشتراک گذاشته است. با نگاهی به این تصاویر می‌توان گفت که ریلمی توجه ویژه‌ای به قابلیت‌های تصویر برداری گوشی خود داشته است.

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین‌های گوشی ریلمی GT 2 پرو

ریلمی جی تی 2 پرو از ۳ دوربین بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 به همراه لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است و در کنار این دوربین نیز شاهد حضور یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض هستیم که برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند میدان دید ۱۵۰ درجه را به ارمغان خواهد آورد.

نمونه تصویر گرفته شده با این دوربین کیفیت فوق‌العاده خوبی دارد و مخصوصا در مرکز و گوشه‌ها شاهد جزئیات و وضوح بالایی هستیم. رنگ‌ها هم با دقت خوبی ثبت شده‌اند و به طور کلی تصویر طبیعی به نظر می‌رسد.

پس از آن نوبت به نمونه تصویر گرفته شده با حالت «چشم ماهی» دوربین فوق عریض می‌رسد. برای اولین بار است که چنین قابلیتی را در یک گوشی هوشمند مشاهده می‌کنیم. با استفاده از این حالت می‌توان تصاویر خلاقانه با عمق میدان بسیار زیاد ثبت کرد.

آخرین نمونه تصویر منتشر شده از ریلمی به دوربین میکروسکوپی ۲ مگاپیکسلی دستگاه مربوط می‌شود. در این تصویر می‌توان جزئیات نمک فشرده شده در بیابان گبی را مشاهده کرد. لنز میکروسکوپی می‌تواند سوژه‌هایی را ثبت کند که با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شوند.

گوشی ریلمی GT 2 پرو قرار است در ۱۴ دی ماه در به همراه ریلمی جی تی 2 در چین معرفی شود. بر اساس شایعات منتشر شده، جی تی 2 پرو به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است و از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

همچنین توان پردازشی این گوشی توسط تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین خواهد شد که در کنار ۱۲ گیگ رم LDPPR5 و حداکثر 1 ترابایت حاظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 قرار گرفته است. در نهایت باید گفت که این گوشی از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*