تبلت جدید TCL مخصوص کودکان

کمپانی TCL از سه تبلت جدید مخصوص کودکان در CES 2022 رونمایی کرد

کمپانی TCL با دست پر در CES 2022 حضور یافت و علاوه بر تبلت‌های ارزان اندرویدی، از سه تبلت جدید مخصوص کودکان هم رونمایی کرد؛ دستگاه‌هایی که برای بازی و یادگیری ساخته شده‌اند.

تی سی ال سه تبلت جدید مخصوص کودکان را با اسامی TKEE MINI (سایز 7 اینچ)، TKEE MID (سایز 8 اینچ) و TKEE MAX (سایز 10 اینچ) معرفی کرد. این تبلت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پاسخگوی نیاز بچه‌های فعال و کنجکاو باشند.

رابط کاربری آن‌ها، کودکان را متمرکز و به خود جذب می‌کند؛ یک کاور ستبر هم با این تبلت‌ها همراه است تا مقاومت آن‌ها را در برابر ضربه و افتادن، بالا ببرد. هر یک از تبلت‌ها یک TKEE Pen دارند تا مهارت‌‌های نقاشی و دستخط کودکان را بهبود ببخشند. فناوری eye-safe تی سی ال هم تا حد امکان، از خستگی چشم و بروز مشکلات بینایی جلوگیری می‌کند.

مدل MINI دارای صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1024 در 600 پیکسل و سیستم عامل اندروید 10 Go است. رزولوشن پنل 10 اینچی TKEE MAX اما به 1280 در 800 پیکسل می‌رسد و با اندروید 11 کار می‌کند. امکانات ارتباطی آن‌ها شامل وای-فای 4، بلوتوث 4.2 و درگاه شارژ USB-C می‌شود.

در بین این سه مدل، TKEE MID بهترین آپشن‌های ارتباطی را دارد که شامل شبکه 4G LTE، وای-فای 5 و بلوتوث 5 می‌شود. همچنین از وجود دوربین‌های 5 مگاپیکسلی در جلو و عقب و سیستم عامل اندروید 11 بهره می‌برد.

قیمت تبلت های جدید TCL مخصوص کودکان

قیمت این دستگاه‌ها از 89 دلار برای مدل MINI آغاز می‌شود و به 119 دلار برای مدل MAX می‌رسد. پشتیبانی از شبکه 4G اما قیمت مدل MID را به 149 دلار رسانده است. انتظار می‌رود کمپانی TCL این محصولات را در سه ماهه نخست سال 2022 عرضه کند.

TCL Kids

تبلت‌های جدید به یک سرویس کودک-محور، موسوم به TCL Kids تجهیز شده‌اند که از طریق Google Play هم در دسترس و قابل نصب روی تبلت NXTPAPER 10s یا لپتاپ TCL BOOK 14 Go است.

این سرویس، در واقع یک کتابخانه مجازی با محتوای آموزشی و سرگرمی است که بیش از 20 هزار ویدیو، 400 کتاب داستان و 50 اپلیکیشن خانواده-محور دارد.

وجود ابزار نظارتی هم به والدین کمک می‌کند تا میزان استفاده کودکان از دستگاه و سطح دسترسی آن‌ها به اپ‌ها و وب‌سایت‌ها را کنترل کنند.

این سرویس از سه ماهه دوم سال 2022 با حق اشتراک ماهیانه 4 دلاری در دسترس عموم قرار می‌گیرد. البته در بعضی مناطق، تی سی ال این بسته را تا دو ماه به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*