هدست واقعیت مجازی PlayStation VR 2

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR 2 سونی تأیید شد + مشخصات فنی

سونی با معرفی هدست واقعیت مجازی PlayStation VR 2 در نمایشگاه CES 2022 فصل جدیدی از این گجت‌ها را آغاز کرد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

سونی نام هدست واقعیت مجازی بعدی خودش، PlayStation VR 2 را رسماً تأیید کرد و به معرفی آن پرداخت. جیم رایان (Jim Ryan) مدیر بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی مسئولیت نمایش هدست واقعیت مجازی PlayStation VR 2 را در CES 2022 به عهده داشت. اقدام او بسیار شبیه به اولین نمایش پلی استیشن 5 در نمایشگاه وگاس بود و خاطرات جالبی را رقم زد. البته نام گذاری این گجت زیاد دور از ذهن نبود و کاربران نامی مثل آن را حدس می‌زدند.

قابلیت های هدست واقعیت مجازی PlayStation VR 2

این هدست  از قابلیت haptic feedback، کنترل مردمک چشم، رزولوشن 4K HDR، فریم ریت 90/120 Hz، تکنولوژی foveated rendering و شعاع دید 110 درجه‌ای برخوردار است. تکنولوژی foveated rendering لذت بسیار بالاتری از بازی‌های PS5 را به این گجت آورده که واقعا قابل توصیف نیست. این هدست از طریق یک USB تایپ C به پلی استیشن 5 شما متصل می‌شود.

البته سونی هنوز دقیقا تصویر مشخصی از گجت جدید خود را منتشر نکرده ولی دست کم اطلاعات محدودی را به بازدیدکنندگان داده است. این هدست با پلی استیشن 5 کار می‌کند و کنترلر های جدید سونی که با نام «Sense controllers» در اواخر اسفند عرضه خواهند شد، سازگار است.

جیم رایان همچنین بازی Horizon Call of the Mountain را به عنوان اولین بازی  اختصاصی این هدست معرفی کرد که باعث شگفتی طرفداران شد. سونی هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این هدست یا بازی‌های مخصوص به آن را به بازدیدکنندگان اعلام نکرد.

در ادامه می‌توانید تریلر جذاب بازی Horizon Call of the Mountain را تماشا کنید.

نظر شما در مورد آخرین گجت جذاب سونی یعنی هدست واقعیت مجازی PlayStation VR 2  در نمایشگاه CES 2022 چیست؟ آیا برای خرید آن هیجان زده هستید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*