گوشی منعطف آنر

قیمت و مشخصات فنی گوشی منعطف آنر مجیک V منتشر شد

دو روز مانده به رونمایی از گوشی منعطف آنر مجیک V، مشخصات فنی، قیمت و حتی تصاویری از هر سه مدل این گوشی تاشو به بیرون درز کرده است.

آنر مجیک V، اولین گوشی تاشو کمپانی آنر است که تا دو روز دیگر رسماً رونمایی می‌شود. این گوشی یک دیوایس تاشو افقی است و نخستین گوشی تاشویی لقب خواهد گرفت که از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام قدرت می‌گیرد. هرچند Honor‌به شدت تلاش می‌کند اطلاعات فنی مربوط به این گوشی را پنهان نگه دارد، اما شرکت‌های بزرگ‌تری مثل اپل هم در این راه ناموفق بوده‌اند، چه برسد به یک شرکت کوچک چینی که به تازگی از هواوی اعلام استقلال کرده است!

مشخصات فنی گوشی منعطف آنر مجیک V

گوشی Magic V به یک نمایشگر 7.9 اینچی OLED با رزولوشن 2272 در 1984 پیکسلی (با نسبت ابعاد مستطیلی 10.3 به 9) مجهز است. این نمایشگر نرخ رفرش 90 هرتزی دارد و آنطور که تصاویر تبلیغاتی نشان می‌دهند، هیچ چروکی در وسط صفحه نمایش این گوشی دیده نمی‌شود؛ چیزی که می‌تواند انقلاب بزرگ بعدی در گوشی‌های تاشو باشد.

گوشی منعطف آنر

خبری از دوربین سلفی زیر نمایشگر در این گوشی نیست، اما در قاب پشتی یک نمایشگر ثانویه بزرگ 6.45 اینچی با پنل OLED و نسبت ابعاد نسبتاً استانداردتر 21.3 به 9 حضور دارد که می‌تواند باعث برتری آن نسبت به گوشی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ باشد. حتی این نمایشگر نیز نرخ رفرش 120 هرتزی را ارائه می‌کند. اما دوربین سلفی این گوشی نیز طبق اطلاعات فاش شده، از یک سنسور 42 مگاپیکسلی با لنز f/2.4 بهره می‌برد.

در پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی حضور دارد که شامل یک ماژول واید (f/1.9) و یک ماژول اولترا واید (f/2.2) می‌شود. اما هنوز جزئیات دقیقی از ماژول سوم دوربین این گوشی در دسترس نیست، ولی بعید است که یک دوربین زوم باشد.

از آمار و ارقام مربوط به اندازه این گوشی می‌توان به ابعاد 160.4 در 72.7 در 14.3 میلی‌متری در حالت تا شده و 160.4 در 141.1 در 6.7 میلی‌متری در حالت تا نشده اشاره کرد. این ابعاد تقریباً مشابه هواوی میت ایکس 2 است. وزن این گوشی نیز 293 گرم است که حتی در وزن هم شباهت زیادی با گوشی تاشو هواوی دارد!

سازنده از یک باتری 4،750 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این گوشی استفاده کرده که ظرفیت آن کمی بیشتر از باتری گوشی هواوی است و با سرعت بالاتر 66 واتی شارژ می‌شود. بدنه آن نیز در سه رنگ مختلف مشکی براق، سفید با رگه‌های راه‌راه و نارنجی چرمی طراحی خواهد شد.

گوشی منعطف آنر

چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 در زیر قاب این گوشی با 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. اندروید 12 گوگل با رابط کاربری سفارشی MagicUI 6‌ که آخرین پوسته اندرویدی تولید شده توسط آنر است و احتمالاً برخی امکانات سفارشی را نیز در بر می‌گیرد هم روی این گوشی نصب خواهد بود.

اما قیمت این گوشی به هیچ عنوان پایین نیست. شما برای خرید نسخه 512 گیگابایتی این گوشی باید 2،200 دلار بپردازید که تقریباً دو برابر قیمت گوشی چینی شیائومی میکس فولد است، ولی قیمت نسبتاً پایین‌تر از گوشی هواوی میت X2‌ دارد. سوال اینجاست که آیا آنر به عنوان یک کمپانی کمتر شناخته شده می‌تواند با چنین قیمتی برای گوشی تاشو خود با شرکت‌های قدرتمندی مثل سامسونگ، هواوی و شیائومی رقابت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*