نوشتن با قلم S Pen روی گلکسی اس 22 اولترا

نوشتن با قلم S Pen روی گلکسی اس 22 اولترا مثل نوشتن با خودکار روی کاغذ است + ویدیو

یک یوتیوبر ویدیویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد نوشتن با قلم S Pen روی گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ – مثل نوشتن با خودکار روی کاغذ واقعی است.

یک یوتیوبر مشهور به نام Zaryab Khan می‌گوید گوشی گلکسی اس 22 اولترا پیش روی سامسونگ می‌تواند تجربه یادداشت‌برداری بسیار طبیعی را ارائه کند. این دستگاه که نسل جدید معنوی گوشی گلکسی نوت 20 است، برخلاف اس 21 اولترا، دارای اسلاتی در داخل خودش برای میزبانی از قلم S Pen است.

سامسونگ در حال توسعه یک قلم اس پن مخصوص گوشی S22 Ultra با شماره مدل EJ-PS908 است. این قلم پیشرفت چشمگیری در مقایسه با قلم نوت 20 اولترا خواهد داشت که نرخ تأخیر 9 میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌کرد. این یعنی تأخیری که بین نوشتن روی صفحه و نمایش ورودی آن روی پنل وجود دارد، کاسته خواهد شد.

ظاهراً سامسونگ در کنار گوشی گلکسی اس 22 اولترا از نسل جدید قلم S Pen با نرخ تأخیر ناچیز 2.8 میلی‌ثانیه‌ای رونمایی خواهد کرد که سرعت آن 3 برابر قلم سری نوت 20 خواهد بود. این یعنی نوشتن با قلم S Pen روی نمایشگر گوشی گلکسی S22 Ultra مثل نوشتن با خودکار روی یک تکه کاغذ واقعی است!

ویدیویی از تجربه نوشتن با قلم S Pen روی گلکسی اس 22 اولترا

این یوتیوبر ادعا می‌کند پرچمدار آینده سری Galaxy S سامسونگ به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که از فناوری 12 بیتی HDR پشتیبانی می‌کند و به آن اجازه می‌دهد ویدیوهایی با محدوده رنگ بهتر و روشنایی بهتر از نسل گذشته را ضبط کند. در راستای همین گزارش، شایعه‌ای در گذشته به گوش می‌رسید که ادعا می‌کرد این گوشی می‌تواند ویدیوهایی با حداکثر 68 میلیون رنگ را ضبط کند. البته این ویژگی مختص حالت فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه است و روی فیلمبرداری 8K پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید:

رنگ بندی گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ را در این رندرهای جذاب ببینید

طبق گزارش‌های پیشین، گوشی گلکسی اس 22 اولترا بهترین نمایشگر صنعت موبایل را در اختیار خواهد داشت و از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند. هرچند مگاپیکسل دوربین این گوشی مشابه نسل گذشته است، اما این گوشی از سنسورها و لنزهای جدیدی برخوردار بوده و پردازنده‌های محاسباتی آن هوشمندانه‌تر شده‌اند. گفته می‌شود این گوشی همچنین با ظرفیت حافظه کمتری نسبت به نسل گذشته ارائه می‌شود.

اگر همه چیز درست پیش برود، سامسونگ نهم فوریه (20 بهمن ماه) از گوشی‌های سری Galaxy S22 رونمایی خواهد کرد.