لنز ماکرو تلسکوپی برای گوشی

اولین لنز ماکرو تلسکوپی جهان برای گوشی هوشمند معرفی شد

تکنو چند وقتی است که توجه ویژه‌ای به دوربین گوشي‌های هوشمند کرده است و حالا نیز شاهد رونمایی از اولین لنز ماکرو تلسکوپی جهان برای گوشی های هوشمند توسط این شرکت هستیم.

در آذر ماه بود که شرکت تکنو از فناوری سنسور شیفت اختصاصی خود برای دوربین گوشي‌ های هوشمند پرده برداشت تا شرکت‌های اندرویدی نیز بتوانند در این زمینه با آيفون رقابت کنند. حالا این شرکت اولین لنز ماکرو تلکسکوپی جهان برای گوشی‌ های هوشمند را معرفی کرده است که نه تنها می‌تواند کیفیت تصاویر ماکرو را به شکل چشمگیری افزایش دهد، بلکه تجربه عکاسی ماکرو را هم به طور کلی بهبود خواهد بخشید.

لنز ماکرو تلسکوپی برای گوشی

همانطور که در ویدیو معرفی این محصول نشان داده می‌شود، لنز تله ماکرو می‌تواند از بدنه گوشی بیرون بیاید و به شما اجازه دهد بدون اینکه خیلی به سوژه نزدیک شوید، عکس‌های کلوز‌-آپ بگیرید. با این لنز کاربر می‌تواند از زوم اپتیکال ۵ برابری لذت ببرد و بنا بر ادعای تکنو کیفیت تصویر نهایی نیز با دوربین اصلی قابل مقایسه خواهد بود.

در دوربین‌های ماکرو کنونی گشودگی دیافراگم کم است و همین نیز تا حدودی به کیفیت تصاویر نهایی آسیب می‌زند؛ اما لنز جدید تکنو می‌تواند با گشودگی دیافراگم بیشتر همراه شود که به معنی تصاویر باکیفیت‌تر خواهد بود. علاوه بر اینها، تکنو اعلام کرد که این لنز از طراحی جمع و جوری بهره می‌برد و نیاز به فضای زیادی ندارد. هرچند که متاسفانه جزئیات بیشتری را ارائه نداد.

تکنو دقیقا اعلام نکرد که چه زمانی باید منتظر رونمایی از یک گوشی هوشمند از این شرکت با اولین لنز ماکرو تلسکوپی جهان باشیم، ولی قطعا این اتفاق در سال 2022 رخ می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*