گوشی گیمینگ جدید لنوو

اطلاعات تازه‌ای از گوشی گیمینگ جدید لنوو همراه چند تصویر غیررسمی منتشر شد

جزئیات و تصاویر جدیدی از گوشی گیمینگ جدید لنوو منتشر شد. Lenovo Legion Y90 با امکاناتی شگفت‌انگیز مخصوص گیمرها به زودی عرضه خواهد شد.

گوشی‌های برند Legion لنوو برای پاسخ به گوشی‌های گیمینگ محبوب ROG Phone شرکت ایسوس روی کار آمده‌اند و رقابت در این فضا را همراه برندهای دیگری مثل بلک شارک و رد مجیک تکمیل می‌کنند. گوشی گیمینگ جدید لنوو، Legion Y90 نام دارد که مدتیست نام آن در خروجی سایت‌ها شنیده می‌شود.

در تازه‌ترین شنیده‌ها از این گوشی، یک افشاگر محبوب چینی به مشخصات فنی کلیدی گوشی لنوو لژیون Y90 اشاره کرده است. او می‌گوید گوشی جدید لنوو به عنوان یک پرچمدار برای سال ۲۰۲۲، از سخت افزار قدرتمندی برخوردار خواهد بود و برخی عناصر منحصر به فرد در طراحی‌اش دارد.

گوشی گیمینگ جدید لنوو شما را سورپرایز خواهد کرد

تصاویر و ویدیوهایی که پیشتر از این گوشی فاش شده بود، نشان می‌داد که Legion Y90 یک گوشی با ظاهری کاملاً گیمینگ است. البته خبری از خطوط خشن روی قاب پشتی نیست و آن بیشتر ظاهری غیرطبیعی دارد. توجه داشته باشید که لنوو از یک سیستم خنک کننده هوای دو موتوره در پشت قاب این گوشی استفاده کرده است.

گوشی گیمینگ جدید لنوو

هنوز اطلاعات زیادی از مکانیزم این سیستم خنک کننده در دست نیست، اما یکی از مقامات ارشد لنوو ادعا می‌کند که این سیستم اجرای بازی‌ها با نرخ فریم بالا به مدت طولانی را ممکن می‌کند.

گوشی‌های گیمینگ معمولاً از بالاترین رده سخت افزار دنیای موبایل استفاده می‌کنند و گوشی گیمینگ جدید لنوو هم از این قاعده مستثنی نیست. در قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ آرام گرفته است که در حال حاضر سریع‌ترین تراشه اندرویدی بازار است. بالارده‌ترین نسخه این گوشی ۱۸ گیگابایت رم دارد و ۵۱۲ گیگابایت هم حافظه داخلی آن است. اگرچه هنوز تأیید نشده، ولی ظاهراً این نسخه با نام لنوو لژیون Y90 پرو عرضه خواهد شد.

گوشی گیمینگ جدید لنوو

از دیگر مشخصات فنی این گوشی گیمینگ می‌توان به حضور یک نمایشگر بزرگ ۶.۹۲ اینچی AMOLED روی قاب جلوی آن که از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس شگفت‌انگیز ۷۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند، اشاره کرد. این گوشی از یک باتری ۵،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد و با توان ۶۸ واتی به سرعت هم شارژ می‌شود. از آنجا که هدف عرضه این گوشی گیمرها است، لنوو از دو موتور ویبره محور X و دو پورت USB-C که به شما اجازه می‌دهد در حین بازی کردن به صورت افقی گوشی‌تان را هم شارژ کنید، روی این گوشی استفاده کرده است.

ظاهراً قرار بود این گوشی هفته اول ژانویه رونمایی شود، ولی این اتفاق نیفتاد. بنابراین ما نمی‌توانیم با قطعیت در مورد تاریخ معرفی این گوشی توانمند صحبت کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه مشخصات سخت افزاری شگفت انگیزی