آموزش دریافت اینترنت رایگان

آموزش دریافت اینترنت رایگان در همراه اول ، ایرانسل و رایتل

دریافت اینترنت رایگان از اپراتورها گاها جذاب است. در این مطلب به آموزش دریافت اینترنت رایگان از همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌پردازیم.

حتما شما هم به سرویس‌های رایگان و تشویقی اپراتورهای مختلف علاقه‌مند هستید و از آنها استفاده می‌کنید. امروزه سه اپراتور برتر کشور یعنی ایرانسل، همراه اول و رایتل سعی دارند تا با طرح‌های تشویقی مختلف و به مناسبت‌های متعدد، هدیه اینترنت و مکالمه رایگان بدهند و از این طریق بر طیف مشتریان خود بیفزایند.

آموزش دریافت اینترنت رایگان از اپراتورهای مختلف

امروزه کمتر کاری را می‌توان یافت که با اینترنت وجه اشتراک نداشته باشد و اصولا به آن نیاز نداشته باشد. از کارهای اداری ما گرفته تا دانلود بازی و فیلم و سریال همگی مستلزم برخورداری از اینترنت هستند. اما راه‌های دریافت اینترنت چیست؟ اگر در طول ماه مبالغ هنگفتی را برای خرید بسته‌های اینترنت صرف می‌کنید، باید بگوییم که دست نگاه دارید و در این مطلب با ما همراه باشید.

اینترنت رایگان همراه اول

این اپراتور بسته‌های تشویقی متنوعی برای کاربران خود تدارک دیده که می‌توان آنها را به همراه بسته‌های مکالمه یا پیامک دریافت نمود. ساده‌ترین و اولین راه برای دریافت اینترنت از اپراتور همراه اول، نصب اپلیکیشن اختصاصی این اپراتور است. با نصب برنامه همراه من می‌توانید از بسته‌های متنوع غیر رایگان و 10 گیگابایت اینترنت رایگان استفاده کنید.

از دیگر راه‌های کسب اینترنت رایگان در اپراتور همراه اول، عضویت در مدار فیروزه‌ای است که با هر بار پرداخت قبض، خرید شارژ و اینترنت می‌توانید امتیاز فیروزه‌ای جمع آوری کنید. نهایتا با استفاده از امتیازها و رسیدن به حد نصاب باشگاه مشتریان، قادر به انتخاب بسته‌های اینترنت خواهید بود.

اینترنت رایگان همراه اول

لازم به ذکر است که به محض نصب اپلیکیشن همراه من و عضویت در آن در هر دو نسخه وب و موبایلی، به صورت خودکار به عضویت باشگاه مشتریان فیروزه‌ای خواهید پیوست. می‌توانید امتیازات خود را بالا ببرید و سپس با دریافت امتیازات از پیشنهادهای همراه اول لذت ببرید.

طرح دیگر همراه اول، دوشنبه سوری است که طی آن مشترکان می‌توانند دوشنبه آخر هر ماه با شماره گیری ستاره 100 ستاره 64 مربع، یکی از هدایای همراه اول را ببرند. مثلا در آخرین دوشنبه سوری ماه پیش، همراه اول به شرکت کنندگان هدیه اینترنت از 500 مگابایت تا 100 گیگابایت داد.

شاید هدیه شارژ جوانان به گوشتان خورده باشد. اگر سیم کارت همراه اول شما اعتباری است و کمتر از 25 سال سن دارید، می‌توانید با هر مرتبه شارژ سیم کارت خود، علاوه بر این که شارژ می‌خرید، یک بسته اینترنت به صورت تصادفی دریافت کنید. خوبی این طرح این است که هر چه میزان شارژ بیشتر باشد، به همان اندازه حجم بسته اهدایی بیشتر و مدت زمان آن طولانی‌تر خواهد بود.

اینترنت رایگان همراه اول

برای این که از سرویس مذکور استفاده کنید باید برای یک بار عضو آن شوید. کدهای #15*1* و #124*10* را شماره گیری کنید و از طرح جوانان بهره‌مند شوید. از دیگر طرح‌های اهدای اینترنت رایگان همراه اول، نصب برنامه اوانو است. اگر این اپلیکیشن که یک فروشگاه آنلاین بزرگ است را نصب کنید، خواهید توانست از بسته 10 گیگابایتی اینترنت یک روزه لذت ببرید.

تولدتان نزدیک است؟ اگر روز تولدتان باشد و مشترک همراه باشید، سه هدیه از این اپراتور دریافت خواهید کرد. مکالمه، بسته اینترنت و امتیاز باشگاه فیروزه‌ای کادوی تولد همراه اول به شماست. در این روز 2 گیگابایت اینترنت دریافت می‌کنید. کد دستوری #4121*10* را به خاطر بسپارید تا در روز تولدتان از آن استفاده کنید.

اینترنت رایگان ایرانسل

ایرانسل اپراتور جذاب‌تری برای هدایای اینترنتی محسوب می‌شود، چرا که بسته‌های اینترنت بیشتری در سبد خود دارد. اگر نسخه اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من را برای اولین بار نصب کنید، 50 گیگابایت اینترنت یک روزه دریافت خواهید کرد. اگر هم از این طریق دوستان خود را وارد ایرانسل من کنید، باز هم 50 گیگابایت هم برای شما و هم برای دوست شما فعال می‌شود.

اینترنت ایرانسل من

از طرفی اگر سوپر اپ «ایرانسل من» را نصب کنید، 10 گیگابایت دریافت می‌کنید. در این برنامه قسمتی وجود دارد که در اپلیکیشن می‌توان با تکان دادن گوشی و در نسخه تحت وب با فشردن دکمه گردونه، شانس خود را امتحان کرد. در این تخم مرغ می‌تواند هر چیزی مثل اینترنت وجود داشته باشد.

در ایرانسل من بخشی وجود دارد که با آن می‌توانید قبض دائمی سیم کارت خود را حذف کنید و بدین ترتیب این اپراتور بابت حسن نیت شما برای کمک به محیط زیست، یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه می‌دهد. همچنین از دیگر راه‌های دریافت اینترنت از ایرانسل، دعوت دوستان به نصب و استفاده از اپلیکیشنی مانند لنز است. با این کار یک گیگابایت اینترنت روزانه دریافت خواهید کرد.

از دیگر جذابیت‌های این اپراتور برای مشترکین اعتباری این است که اگر سیم کارت خود را دائمی کنند، 20 گیگابایت اینترنت دریافت خواهند کرد. همچنین اگر دوستان خود را دعوت به دائمی کردن سیم کارت اعتباری کنید، 2 گیگابایت هدیه روزانه می‌گیرید.

اینترنت رایگان ایرانسل

اینترنت رایگان رایتل

عجیب نیست که رایتل نتوانسته همچون دو اپراتور دیگر در این رقابت دوام بیاورد. یکی از علل این عدم موفقیت در ارائه بسته‌های متنوع رایگان و غیر رایگان است. رایتل تنها برای مدتی رضایت مشترکان را جلب کرد و پس از آن افت شدیدی را تجربه کرد.

اولین و بهترین روش دریافت اینترنت رایگان از این اپراتور مانند دو اپراتور دیگر، نصب اپلیکیشن رایتل من است. با انجام این کار می‌توانید یک گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه دریافت کنید. در پایان هر هفته هم می‌توانید امیدوار باشید که یکی از برندگان خوش شانس دریافت مکالمه یا اینترنت رایگان باشید.

یکی دیگر از راه‌های دریافت هدیه از این اپراتور دعوت دوستان و خانواده خود به خرید و استفاده از رایتل است؛ البته اگر قبلا سیم کارت رایتل نداشته باشند. در این صورت می‌توانید، کد معرف خود را برای دوستان خود بفرستید تا 10 گیگابایت اینترنت ماهانه دریافت کنید.

اینترنت رایگان رایتل

همچون همراه اول، رایتل نیز در روز تولد شما سنگ تمام می‌گذارد و هدیه‌های مختلفی را در نظر می‌گیرد که می‌توانید خودتان نوع آن را انتخاب کنید. کد #232* را وارد کنید و بسته 2 گیگابایت اینترنت یک روزه خود را مصرف نمائید.

این‌ها روش‌های ثابت دریافت اینترنت از اپراتورهای مختلف بود. هر سه اپراتور به مناسبت‌های مختلف مانند شب یلدا، سالگرد تاسیس اپراتور، اعیاد مختلف و روز مادر و پدر، هدایای مختلفی به مشترکان خود اعطا می‌کنند که جزئیات آنها در زمان مقرر اعلام خواهد شد.