خودرو لایکان هایپر اسپرت

اورژانس دبی به یک دستگاه ابر خودرو لایکان هایپر اسپرت مجهز شد!

پس از حضور ابر خودروها در پلیس دبی، حالا نوبت به اورژانس این شهر رسیده تا از خودرو لایکان هایپر اسپرت برای حمل و نقل اضطراری بیماران استفاده کند.

دبی از جمله شهرهای لوکس و مدرنی است که در زمینه خودروهای سوپرلوکس نیز جایگاه خوبی دارد. اداره پلیس این شهر نیز به استفاده از خودروهای لوکس و هایپر اسپرت شهرت دارد. اکنون در رقابت با اداره پلیس این شهر، اورژانس و کادر درمان نیز قادر خواهند بود از خودروی لایکان هایپر اسپرت استفاده کنند.

خودرو لایکان هایپر اسپرت در اورژانس دبی

شاید جالب باشد که خودروی اورژانس یک کشور نمونه‌ای از یک خودروی هایپر اسپرت قدرتمند باشد و حالا این امکان برای کادر پزشکی نیز فراهم شده است. خودروی لایکان به تازگی در نمایشگاه اکسپو 2022 رونمایی شده و اگرچه نمی‌تواند مانند سایر آمبولانس‌های مجهز بیماران را حمل کند اما در شرایط ضروری قادر به کمک‌رسانی است.

خودرو لایکان هایپر اسپرت

در راستای رونمایی از این خودرو، مدیر اجرایی سرویس‌های آمبولانس دوبی گفت:

دوبی در تمام دنیا با چیزهای منحصر به فرد و اولین شناخته می‌شود. این که در مقطع کنونی در ناوگان خودرویی ما چنین خودروی هایپر اسپرتی به عنوان آمبولانس در نظر گرفته شده نشان می‌دهد که دبی به عنوان شهری پیشرو در زمینه‌های مختلفی خلاقیت و نوآوری دارد. این خودرو در مواقع اضطراری به طرز قابل توجهی سرعتمان را افزایش می‌دهد تا به حال مصدومان برسیم.

پوشش بدنه این خودرو سفید و قرمز است و بدنه آن محلی برای نوشتن شعارهایی همچون «دبی بهترین شهر دنیا برای زندگی» شده است. از دیگر شگفتی‌های کشورهای عربی این است که در سال 2019 نیز ابوظبی از این خودرو استفاده کرده بود. موجودی فعلی این خودرو در حال حاضر 7 تا است و بعید نیست یکی از همان خودروهایی که در ابوظبی به عنوان خودروی پلیس به خدمت گرفته شده بود، هایپر اسپرت بوده باشد.

پیشرانه 6 سیلندری 3.7 لیتری این خودرو توان تولید 740 اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد آن 2.8 ثانیه است. حداکثر سرعت این خودرو نیز 395 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*