یوآز پیکاپ اتوماتیک

فروش اقساطی یوآز پیکاپ اتوماتیک با رنگ‌های جدید

شرکت سروش دیزل مبنا که وظیفه تولید محصولات یوآز در ایران را بر عهده دارد، به تازگی شرایط فروش اقساطی یوآز پیکاپ اتوماتیک را اعلام کرده است.

شرایط فروش اقساطی یوآز پیکاپ اتوماتیک به تازگی از سوی شرکت سروش دیزل مبنا (تولیدکننده محصولات یواز در ایران) اعلام شده است. بر اساس اعلام شرکت مذکور، مدل خودروهای عرضه شده در این طرح فروش، ۱۴۰۰ خواهد بود.

مشتریان به منظور ثبت نام و خرید این خودرو باید مبلغی در حدود ۴۲۶ الی ۵۸۸ میلیون را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت سروش دیزل مبنا واریز کنند و مابقی مبلغ باید در اقساط ۶ تا ۶۰ ماهه و با نرخ ۲۱ درصد بهره پرداخت شود. لازم به ذکر است که فاصله هر چک برای پرداخت با چک بعدی، سه ماه یک‌بار اعلام گردیده است. ثبت نام کنندگان در این طرح فروش می‌توانند رنگ‌های آبی، مشکی و سفید را برای خودرو خود برگزینند.

کلیه هزینه‌های شماره‌گذاری و مالیات بر ارزش افزوده سود تسهیلات و بیمه بدنه سال اول، در مبالغ لحاظ گردیده است. همچنین تحویل خودرو به صورت فوری و پس از تکمیل مدارک خواهد بود.

جدول شرایط فروش اقساطی یوآز پیکاپ اتوماتیک

شرایط پرداخت نوع اول
مبلغ پیش پرداخت (ریال)فاصله چکمدت بازپرداخت (ماه)نرخ تسهیلاتتعداد چکمبلغ هر فقره چک با احتساب بیمه بدنه به مدت قراردادمبلغ چک تضمین (ریال)
۴/۲۵۶/۷۷۰/۰۰۰سه ماه یک بار۶٪۲۱۲۳/۳۲۸/۲۶۰/۰۰۰۸/۰۹۵/۶۵۰/۰۰۰
۴/۳۱۳/۳۵۵/۰۰۰۹۳۲/۲۳۷/۰۸۰/۰۰۰۸/۳۰۰/۹۲۵/۰۰۰
۴/۳۶۸/۲۵۴/۰۰۰۱۲۴۱/۷۱۹/۵۳۵/۰۰۰۸/۵۰۹/۵۵۰/۰۰۰
۴/۴۷۳/۱۴۳/۰۰۰۱۸۶۱/۲۱۵/۰۷۰/۰۰۰۸/۹۳۶/۷۷۵/۰۰۰
۴/۵۷۱/۷۴۲/۰۰۰۲۴۸۹۶۴/۱۷۷/۵۰۰۹/۳۷۷/۴۰۰/۰۰۰
۴/۶۶۴/۳۴۲/۰۰۰۳۰۱۰۸۱۴/۶۹۰/۰۰۰۹/۸۳۱/۱۲۵/۰۰۰
۴/۷۵۱/۲۳۲/۰۰۰۳۶۱۲۷۱۵/۹۰۵/۰۰۰۱۰/۲۹۷/۹۵۰/۰۰۰
۴/۹۰۸/۹۸۳/۰۰۰۴۸۱۶۵۹۴/۳۵۳/۷۵۰۱۱/۲۷۰/۲۰۰/۰۰۰
۵/۰۴۷/۱۲۴/۰۰۰۶۰۲۰۵۲۳/۴۳۵/۰۰۰۱۲/۲۹۲/۷۵۰/۰۰۰
شرایط پرداخت نوع دوم
مبلغ پیش پرداخت (ریال)فاصله چکمدت بازپرداخت (ماه)نرخ تسهیلاتتعداد چکمبلغ هر فقره چک با احتساب بیمه بدنه به مدت قراردادمبلغ چک تضمین (ریال)
۵/۲۲۶/۷۲۵/۰۰۰سه ماه یکبار۶٪۲۱۲۲/۶۹۸/۵۵۰/۰۰۰۶/۷۴۶/۳۷۵/۰۰۰
۵/۲۷۳/۸۷۹/۰۰۰۹۳۱/۸۶۸/۱۵۰/۰۰۰۶/۹۱۷/۴۳۷/۵۰۰
۵/۳۱۹/۶۲۸/۰۰۰۱۲۴۱/۴۳۵/۸۸۵/۰۰۰۷/۰۹۱/۳۰۰/۰۰۰
۵/۴۰۷/۰۳۶/۰۰۰۱۸۶۱/۰۱۶/۴۸۰/۰۰۰۷/۴۴۷/۳۵۰/۰۰۰
۵/۴۸۹/۲۰۱/۰۰۰۲۴۸۸۰۷/۸۸۷/۵۰۰۷/۸۱۴/۵۰۰/۰۰۰
۵/۵۶۶/۳۶۹/۰۰۰۳۰۱۰۶۸۳/۶۱۰/۰۰۰۸/۱۹۲/۶۲۵/۰۰۰
۵/۶۳۸/۷۷۷/۰۰۰۳۶۱۲۶۰۱/۴۸۵/۰۰۰۸/۵۸۱/۶۵۰/۰۰۰
۵/۷۷۰/۲۳۶/۰۰۰۴۸۱۶۵۰۰/۴۴۳/۷۵۰۹/۳۹۲/۰۰۰/۰۰۰
۵/۸۸۵/۳۵۴/۰۰۰۶۰۲۰۴۴۱/۴۸۵/۰۰۰۱۰/۲۴۴/۰۰۰/۰۰۰
  • زمان تحویل به صورت فوری و پس از تکمیل مدارک می‌باشد
  • رنگ‌های موجود: آبی – مشکی – سفید
  • خودروها به صورت کاردکس می‌باشد که پس از انجام مراحل تشکیل پرونده مدارک جهت شماره‌گذاری ارسال خواهد شد

با یوآز پیکاپ آشنا شوید

یوآز پیکاپ اتوماتیک

یوآز پیکاپ با یک پیشرانه بنزینی ۲.۷ لیتری روانه بازار کشور می‌شود که می‌تواند قدرت ۱۴۹ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۳۵ نیوتن‌متر به تولید برساند. توان این پیشرانه توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا یک گیربکس ۶ سرعته AT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مهم‌ترین ویژگی یوآز پیکاپ، سیستم دو دیفرانسیل آن است که می‌توان آن‌ را در ۴ حالت زیر تنظیم کرد.

  • ۲H که فقط دیفرانسیل عقب را درگیر می‌کند
  • ۴H یا چهار چرخ محرک سبک
  • ۴L یا چهار چرخ محرک سنگین
  • +4L یا چهار چرخ محرک سنگین با قفل دیفرانسیل

یوآز پیکاپ اتوماتیک و نسخه دنده‌ای تنها در جلوپنجره با یکدیگر متفاوت هستند. نسخه اتوماتیک به یک جلوپنجره مشکی براق مجهز شده است، اما نسخه دنده‌ای از یک جلوپنجره استیل‌مانند بهره می‌برد.

یوآز پیکاپ اتوماتیک با امکاناتی نظیر رینگ آلومینیومی، دو کیسه هوا، دوربین دید عقب، کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، کول باکس، گرم‌کن فرمان، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، کامپیوتر سفر، محدودکننده سرعت، ترمزهای ABS، EBD، BA، شیشه‌های جلو و عقب برقی، سامانه مدیریت تعادل، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه اضطراری و ارتباطی SOS، هشت بلندگو، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، نمایشگر لمسی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه، یخ‌زدای شیشه جلو، ژیروسکوپ دیجیتال، شبیه‌ساز مصنوعی قفل دیفرانسیل، رهیاب ماهواره‌ای، بلوتوث، قفل دیفرانسیل برقی و تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت چرخ‌ها روانه بازار کشور می‌شود.

با نقاط ضعف یوآز پیکاپ آشنا شوید

اصلی‌ترین ضعف یوآز پیکاپ، طراحی منسوخ شده این خودرو است. همچنین با وجود این که با پیکاپی مرتفع مواجه هستیم، اما سایز رینگ‌ها بسیار کوچک به نظر می‌رسد. البته لازم به ذکر است که ترمزهای عقب یوآز پیکاپ نیز دیسکی نبوده و مجهز به سیستم ترمز کاسه‌ای هستند.