شیبا اینو

شیبا به متاورس وارد شد؛ آیا رشد قیمت شیبا اینو در راه است؟

تیم توسعه‌دهندگان شیبا از ورود به متاورس خبر دادند. به زودی کاربران می‌توانند در فضای متاورس با این میم کوین محبوب املاک دیجیتالی را خریداری کنند.

نام فیسبوک در ماه نوامبر سال 2021 به متا تغییر پیدا کرد و بلافاصله پس از آن توکن‌های مرتبط به شکل گسترده‌ای در بازار ارزهای دیجیتال عرضه شدند. همچنین مانا به عنوان توکن بومی شبکه واقعیت مجازی دیسنترالند نیز به همراه سایر پروژه‌های مرتبط با متاورس به میزان چشمگیری رشد پیدا کردند. چنین شرایطی باعث شد تا تقاضا برای فروش زمین مجازی نیز به شکل قابل توجه‌ای افزایش یابد. به گونه‌ای که در اواخر ماه نوامبر سال قبل یک قطعه زمین مجازی در دیسنترالند با قیمت نجومی 2.4 میلیون دلار فروخته شد.

همچنین پس از این که اسنوپ داگ نیز از آغاز همکاری خود با پلتفرم سندباکس خبر داد فردی یک زمین را در همسایگی این رپر معروف به مبلغ 450 هزار دلار خریداری کرد. پس از فیسبوک، سایر شرکت‌های بزرگ نظیر یوتیوب، والمارت و آدیداس نیز به این حوزه وارد شدند تا طی هفته‌های اخیر متاورس بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا Shiba Ino به عنوان یکی از میم کوین‌های معروف نیز به حوزه متاورس وارد شد تا از سایر رقبا جا نماند، اما آیا این اقدام باعث رشد شیبا اینو خواهد شد؟

جزئیات ورود شیبا اینو به متاورس

توسعه‌دهندگان شیبا به تازگی اعلام کردند با پروژه جدید خود با نام شیبالند وارد حوزه متاورس شدند که کاربران به‌زودی با استفاده از شیبا اینو می‌توانند در حوزه متاورس املاک دیجیتالی را خریداری کنند. همچنین مالکان لیش (LEASH)، توکن بومی صرافی غیر متمرکز شیباسوآپ در سیستم صفی که توسط توسعه‌دهندگان ایجاد شده در فاز اول فروش در اولویت قرار خواهند داشت. همچنین قرار است پس از مدت کوتاهی از فروش اولیه سایر زمین‌ها نیز برای خرید در دسترس قرار بگیرند.

گفتنی است طی هفته‌های گذشته توسعه‌دهندگن شیبا اینو اعلام کرده بودند که به زودی وارد حوزه متاورس خواهند شد و اکنون به کمک این پروژه جدید کاربران می‌توانند وارد جهانی مجازی شده و عناصر مختلف اکوسیستم شیبا را ترکیب نمایند. در حال حاضر متاورس شیبا اینو با نام شیباورس شناخته می‌شود، اما قرار است به‌زودی توسعه دهنده برای آن یک نام واقعی را در نظر بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*