بی ام و M

تماشا کنید: تبلیغ جذاب بی ام و M به مناسبت 50 سالگی این برند منتشر شد

بی ام و M به مناسبت 50 سالگی خود ویدئویی را از شاهکارهای خود طی این نیم قرن منتشر کرد. در ادامه شاهد این ویدئوی دیدنی از BMW M باشید.

بخش M خودروساز بزرگ آلمانی بی ام و، در سال 2022 گذشت نیم قرن از تاسیس خود را جشن می‌گیرد. پیش از عرضه محصولات جدید این شرکت طی ماه‌های آتی، ویدئوی جدیدی منتشر شده است که گذشته پرافتخار و پیش‌نمایشی از آینده روشن پیش روی بی ام و M را به نمایش می‌گذارد.

در این ویدئو انواع محصولات BMW M را مشاهده می‌کنیم؛ از خودروی کلاسیک پروکار و اولین موتورسیکلت این برند یعنی M 1000 RR گرفته تا بی ام و M3، بی ام و i4 M50 و کانسپت XM. همچنین نشان قدیمی جذاب BMW M در یک خودروی مدرن از این برند به چشم می‌خورد. گفتنی است به مناسبت 50 سالگی این برند، خودروهای M و M Performance که در سال 2022 سفارش داده می‌شوند، همگی از آپشن نشان قدیمی BMW M برخوردار خواهند بود. حتی در آلمان این آپشن کاملاً رایگان خواهد بود. این برند در ماه مارس پیش رو تولید خودروهای سفارشی خود را آغاز می‌کند.

بی ام و Concept XM

متاسفانه کانسپت Vision M Next که حضور کوتاهی در این ویدئو داشته است، به تولید انبوه نخواهد رسید. در غیر این صورت، می‌توانست بهترین روش برای جشن‌گرفتن 50 سالگی بی ام و M باشد. با این حال، نسخه تولیدی کانسپت XM که اولین خودروی مستقل بی ام و ام پس از بی ام و M1 محسوب می‌شود، پیش از انتهای سال 2022 روانه بازار خواهد شد. این شاسی بلند پلاگین هیبرید دارای طراحی آینده‌گرایانه فوق‌العاده چشمگیر و قدرت بالا است. عرضه بی ام و M3 تورینگ جدید و بی ام و M2 جدید و بازگشت نشان CSL با M4 CSL، ما را نسبت به سال 2022 حتی امیدوارتر می‌کنند.