پول دیجیتال ایرانسل

جشنواره کیف پول دیجیتال ایرانسل با جوایز ویژه برگزار می‌شود

جشنواره کیف پول دیجیتال ایرانسل با جوایز ویژه برگزار می‌شود. ایرانسل برای کاربران کیف پول دیجیتال خود جایزه ویژه ۲۰ گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۱ را در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل قصد دارد با برگزاری جشنواره کیف پول دیجیتال به کاربران آن ۲۰ گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۱ را هدیه دهد. در همین راستا کاربران کیف پول دیجیتال ایرانسل فقط تا پایان سال ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با افزایش امتیاز از طریق شارژ کردن کیف پول دیجیتال خود یا خرید محصولات و خدمات دیجیتال با اعتبار آن شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی 20 دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ افزایش دهند.

جوایز ویژه جشنواره کیف پول دیجیتال ایرانسل

طبق اعلام اپراتور ایرانسل، کاربران می‌توانند با هر 5 هزار تومان شارژ کیف پول دیجیتال ۱ امتیاز و با هر 5 هزار تومان خرید محصولات و خدمات دیجیتال با اعتبار کیف پول دیجیتال ایرانسل یک امتیاز دریافت کنند. در همین راستا مشترکان با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل یا شماره‌گیری کد دستوری ستاره 6 ستاره ۱ مربع (#۱*۶*) می‌توانند برای افزایش اعتبار کیف پول دیجیتال خود اقدام کنند.

اپراتور ایرانسل امکانی را برای کسب و کارهای مختلف آنلاین فراهم کرده تا با افزودن محصولات و خدمات متنوع خود به کیف پول دیجیتال ایرانسل بتوانند آنها را به طیف وسیع مشترکان ایرانسل در بستر دیجیتال عرضه کنند.

گفتنی است مشترکان ایرانسل فقط در زمان شارژ کیف پول دیجیتال از طریق حساب بانکی خود می‌بایست رمز دوم حساب را در درگاه پرداخت وارد کنند، اما در زمان استفاده از اعتبار کیف پول برای خرید محصولات و خدمات دیجیتال به وارد کردن رمز نیازی نخواهد بود. از این رو کیف پول دیجیتال فرایندهای پیچیده مانند دریافت رمز دوم پویا یا ایستا بسته به میزان شارژ و همچنین الزام ارائه اطلاعات محرمانه بانکی توانسته بستری کاملا ایمن و آسان را برای عملیات‌های پرداختی به وجود آورد تا کاربران با یکپارچه‌سازی تراکنش‌ها محیط کاربری دل‌پذیری را تجربه کنند.

اپراتور ایرانسل با فراهم کردن زیرساخت‌های امن و پیشرفته به همراه کاربران متعدد خود در افزایش کاربران کیف پول دیجیتال و افزایش استفاده از خدمات آنلاین و دیجیتال متصل به آنها نقش کلیدی را بر عهده داشت. در واقع سابقه کاربری و اعتماد به ایرانسل باعث شده تا کاربران به استفاده از کسب‌وکارهای متصل به کیف پول دیجیتال ترغیب شوند.

علاوه بر این، اپراتور ایرانسل با برگزاری جشنواره‌های مختلف و ارائه هدایای ویژه توانسته کاربران را به استفاده از خرید بیشتر از کسب‌وکارهای متصل به کیف پول دیجیتال ترغیب کرده و باعث افزایش رضایت آنها شود. همچنین کاربران با مراجعه به بخش کیف پول دیجیتال در وب‌سایت ایرانسل می‌توانند در این زمینه اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*