ایسوس 8z - زنفون ۸

ایسوس 8z با صفحه نمایش 5.9 اینچی AMOLED و اسنپدراگون 888 معرفی شد

گوشی ایسوس 8z یا همان زنفون ۸ به عنوان یک پرچمدار جمع و جور ۵.۹ اینچی با قلبی بزرگ و امکاناتی غنی معرفی شد. مشخصات فنی +‌ قیمت Asus 8z را در ادامه بخوانید.

کمپانی ایسوس سرانجام از گوشی ایسوس 8z در هند رونمایی کرد. اولین تیزرهای تبلیغاتی این گوشی در آگوست سال گذشته منتشر شدند. بنا به دلایل نامشخصی این گوشی سال گذشته معرفی نشد تا امروز با قیمت ۵۷۰ دلاری، به عنوان یک پرچمدار جمع و جور رونمایی شود.

مشخصات فنی و امکانات ایسوس 8z

در جلوی قاب گوشی ایسوس زد ۸، از یک نمایشگر ۵.۹ اینچی S-AMOLED استفاده شده که نسبت ابعاد ۲۰ به ۹، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، +HDR10 و HDR10 و اوج روشنایی ۱۱۰۰ نیت را ارائه می‌کند و گوریلا گلس ویکتوس برای محافظت روی آن تعبیه شده است. در گوشه سمت چپ این گوشی یک حفره قرار گرفته که از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی Sony IMX663 با دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار دوگانه تشخیص با تشخیص فاز میزبانی می‌کند.

در پشت قاب گوشی ایسوس دوربین دوگانه‌ای قرار گرفته که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی Sony IMX686 با دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال تصویر ۴ جهته می‌شود. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با سنسور Sony IMX363 نیز در کنار آن تعبیه شده است. دوربین گوشی ایسوس از لرزشگیر الکترونیکی ۳ جهته، ردیابی حرکت، فیلمبرداری ویدیوهای اسلوموشن ۱۲۰ فریم بر ثانیه‌ای 4K UHD و قابلیت فیلمبرداری 8K نیز برخوردار است.

ایسوس 8z - زنفون ۸

در قلب تپنده این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام حضور دارد. ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ضمن اینکه روی این گوشی خبری از اسلات کارت حافظه microSD نیست. ایسوس 8z به اندروید ۱۱ با رابط کاربری Zen UI مجهز است و از یک باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ‌ سریع ۳۰ واتی انرژی می‌گیرد.

این دستگاه از دو سیم کارت، شبکه 5G، وای فای ۶، بلوتوث نسخه ۵.۲، GPS، پورت USB-C و اسپیکرهای دوگانه استریو پشتیبانی می‌کند و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را هم در اختیار کاربرانش می‌گذارد. در نهایت باید به بدنه‌ی ضد آب آن با گواهی IP68 اشاره کرد.

ایسوس 8z همان ایسوس زنفون ۸ است

ایسوس گوشی 8z که در هند رونمایی کرده را با نام زنفون ۸ وارد بازارهای جهانی می کند. این گوشی در دو نسخه مشکی و نقره‌ای با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه و با قیمت ۵۷۰ دلاری عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*