اپلیکیشن MyHeritage

با اپلیکیشن MyHeritage ، عکس های قدیمی را زنده کنید؛ وقتی خاطرات حرف می‌زنند

با اپلیکیشن MyHeritage می‌توانید عکس های قدیمی را به حرکت دربیاورید و حتی برای آن‌ها صدا نیز بگذارید تا خاطرات گذشته دوباره زنده شوند.

احتمالا برنامه MyHeritage را به خاطر دارید. همان برنامه‌ای که با آن می‌شد تصاویر قدیمی را به حرکت درآورد. اگر یادتان باشد سال گذشته این اپلیکیشن توانست عکس‌های برخی از دانشمندان مشهور از جمله آلبرت اینشتین و نیکولا تسلا را متحرک کند.

سازندگان این برنامه امسال قابلیت‌های شگفت انگیز و باورنکردنی به آن افزوده‌اند که بسیار جذاب به نظر می‌رسد. این سرویس اکنون قادر است با کمک شرکت D-ID کاری کند که هم تصاویر عزیزان درگذشته شما به حرکت درآیند و هم بتوانند صحبت کنند. این قابلیت از طریق هوش مصنوعی کار می‌کند.

عکس های قدیمی با اپلیکیشن MyHeritage جان می‌گیرند

اپلیکیشن MyHeritage

فناوری جدیدی که اپلیکیشن MyHeritage برای این قابلیت ارائه می‌کند، Deep Nostalgia است و این اجازه را به افراد حاضر در تصویر می‌دهد تا حرف بزنند. در واقع MyHeritage مجوز استفاده از فناوری مذکور را از طریق D-ID گرفته است. این کمپانی فناوری‌هایش را از طریق API های مختلف در دسترس توسعه دهندگان بسیاری قرار می‌دهد و یکی از شرکت‌های بزرگی که از آن استفاده می‌کند، کمپانی برادران وارنر هستند.

در واقع می‌توانید در این برنامه یک حساب رایگان بسازید و آن وقت قادر خواهید بود از امکانات نامحدود آن استفاده کنید. همان‌طور که گفتیم این اپلیکیشن از فناوری شرکت D-ID استفاده می‌کند. نام این تکنولوژی برای به صحبت درآوردن تصاویر، Speaking Portrait است که بر اساس مشخصات یک تصویر ویدئوی صدادار می‌سازد. در واقع شما باید به اپلیکیشن حرف‌هایی که دوست دارید بشنوید را بدهید و سپس این برنامه تصویر را وادار به حرف زدن می‌کند.

اپلیکیشن MyHeritage

فناوری شرکت D-ID برای این که لب‌ها را با یکدیگر منطبق کند، شبکه عصبی خود را با روش‌های ماشین لرنینگ (یادگیری ماشین) و از طریق پایگاه داده‌ای از ویدئوهای حرف زدن افراد آموزش داده شده است. به گفته گیل پری، مدیرعامل D-ID، تکنولوژی شرکت آنها به قدری پیشرفته است که نیازی به چیزی جز تصویر و متن نخواهید داشت.

گفتنی است که این تکنولوژی نقایصی دارد و هر روز می‌تواند بهتر از قبل شود، اما از حق نگذریم در شرایط فعلی نیز عملکرد خوبی دارد. پس از این که لایواستوری خود را در اپ MyHeritage ساختید، می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این امکان نیز وجود دارد تا صدای خودتان را روی تصویر قرار دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*