تصویر و مشخصات گلکسی A73

تصویر و مشخصات گلکسی A73 لو رفت؛ مشخصات پرچم دار در یک میان رده

سرانجام  نخستین تصویر و مشخصات گلکسی A73 افشا شد. این گوشی صفحه نمایشی 6.7 اینچی دارد و به تراشه‌های اسنپدراگون 778G مجهز است.

انتظار می‌رود که سامسونگ تا پایان ماه جاری میلادی، از چندین گوشی جدید از خانواده گلکسی A رونمایی کند. در همین راستا، چندی پیش مشخصات و رندرهای گلکسی A53 فاش شد و اکنون، نوبت به انتشار نخستین تصویر و مشخصات گلکسی A73 رسیده است.

تصویر و مشخصات گلکسی A73

وبسایت 91mobiles صبح امروز نخستین تصاویر از گوشی Galaxy A73 را رونمایی کرد. این گوشی، در طراحی شباهت‌های بسیاری به گلکسی A53 و گلکسی A72 دارد. در قسمت جلو، صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر امولد از نوع اینفینیتی O با رزولوشن فول اچ دی پلاس قرار دارد که نرخ بازیابی 120 هرتزی را ارائه می‌دهد. همچنین، حسگر اثر انگشت در زیر این صفحه نمایش قرار دارد.

تصویر و مشخصات گلکسی A73

در قاب پشتی این گوشی، با ماژول دوربین چهارگانه طرف هستیم. بر اساس اطلاعات افشا شده از این گوشی، حسگر اصلی به کار رفته در گلکسی A73، رزولوشنی 64 مگاپیکسلی دارد و از لرزشگیر نوری بهره می‌برد. البته پیش از این برخی شایعات دیگر به حضور دوربین 108 مگاپیکسلی در این گوشی اشاره داشتند. در کنار این حسگر اصلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی و یک حسگر سنجش عمق 5 مگاپیکسلی قرار دارند. در این خصوص نیز برخی شایعات دیگر به حضور دوربین تله فوتو در این گوشی اشاره داشتند.

گلکسی A73 سامسونگ بر خلاف شایعات پیشین، از تراشه‌های اسنپدراگون 778G بهره می‌برد که عملکرد بسیار خوبی دارد. این تراشه، پیش از این در گوشی گلکسی A53s 5G سامسونگ نیز به کار رفته بود. همچنین، انتظار می‌رود که در این گوشی، از شش یا هشت گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شود. از دیگر مشخصات این گوشی هم می‌توان به کسب استاندارد IP67، اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از 5G، NFC و پورت USB-C اشاره کرد.

گلکسی A73 همچنین از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت با شارژ 25 واتی بهره خواهد برد. همچنین، گلکسی A73 نیز در چندین رنگ مختلف و با قیمتی نزدیک به گلکسی A72 روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*