تصاویر و مشخصات گوشی LG V10 فاش شد : دوربین جلو در نمایشگر ؟!

به تازگی یک گوشی جدید ال جی از سازمان TENAA چین مجوز دریافت کرده و طبق معمول تصاویر رندر شده و مشخصات آن از این این سازمان به بیرون درز کرده است.این گوشی که در اطلاعات منتشر شده از از آن با نام LG V10 یاد شده است ، یک ویژگی عجیب را در خود جای داده است. ال جی دوربین جلوی گوشی را در درون نمایشگر آن قرار داده است !

سری V تاکنون در گوشی‌های ال جی دیده نشده و بیشتر شاهد عرضه‌ی گوشی‌های سری G بوده‌ایم.البته با توجه به شایعات منتشر شده قبلی ، این احتمال وجود دارد که V10 همان ال جی G4 Pro باشد.

در این اطلاعات آمده است که V10 ماه آینده میلادی رونمایی می شود و صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی دارد که از وضوح QHD برخوردار بوده و برای پردازش به چیپ ست Snapdragon 808 تکیه نموده است. RAM و حافظه داخلی به ترتیب برابر با ۳ و ۶۴ گیگابایت بوده و دوربین اصلی و سلفی به ترتیب ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی هستند. در کنار دوربین اصلی سیستم فوکوس لیزری و فلش LED دیده می شود و پایین فلش هم به نظر می رسد به مانند گوشی G4جایگاه سنسور Spectrum باشد. یک اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور جاسازی شده که به راحتی قابل دستیابی است.همچنین قاب پشتی گوشی نیز قابل جدا شدن می‌باشد و طبیعتا باتری این گوشی نیز قابلیت تعویض خواهد داشت.

lg-v10

مورد خاص و عجیب درباره V10 وجود دوربین جلوی این گوشی در نمایشگر آن است.این ویژگی نشان می‌دهد که ال جی قصد دارد نوآوری تازه‌ای را در گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.هرچند که رندر های بی کیفت این گوشی فعلا نمی تواند وجود نوآوری خاصی را اثبات کند. پس باید صبر کرد و دید در آینده چه اطلاعاتی از سری جدید گوشی‌های ال جی منتشر می‌شود.

منبع : pocket-lint

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*