کیفیت رنگ سایپا شاهین

ویدیوی عجیب از کیفیت رنگ بسیار ضعیف سایپا شاهین صفر کیلومتر

در این مطلب می‌توانید ویدیوی عجیبی از کیفیت رنگ بسیار ضعیف سایپا شاهین صفر کیلومتر به عنوان یکی از جدیدترین خودروهای ملی را مشاهده کنید.

شاهین یکی از جدیدترین خودروهای ملی است که توسط شرکت خودروسازی سایپا به بازار عرضه شده است. خیلی‌ها امیدوار بودند که سایپا با خودرو شاهین و ایران خودرو با تارا، جان تازه‌ای به بازار خودروی ایران بدهند و قدم رو به جلویی از نظر تولید محصولات باکیفیت بردارند؛ اما به نظر می‌رسد این اتفاق، آن‌طور که انتظار داشتیم محقق نشده است.

سایپا مدعی است که شاهین را بر اساس استانداردهای روز ساخته و قابلیت‌ها، امکانات و آپشن‌های منحصربه‌فردی را در آن به مشتریان ارائه داده است. حتی گفته شد که شاهین در ارزیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد و ایران موفق شده چهار ستاره از پنج ستاره را به دست بیاورد و یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل لقب بگیرد.

کیفیت رنگ سایپا شاهین

اما به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد کیفیت رنگ بدنه شاهین بسیار ضعیف بوده و سایپا در این زمینه اصلا خوب عمل نکرده است. رنگ و کیفیت رنگ‌آمیزی خودرو یکی از نکاتی است که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در بررسی کیفی خودروها و امتیازدهی به آنها مورد توجه قرار می‌گیرد،‌ اما ما دقیقا نمی‌دانیم این شرکت در بخش کیفیت رنگ چه امتیازی را به شاهین داده است.

با وجود این، مشتریان زیادی از کیفیت پایین رنگ بدنه‌ی این خودروی ملی شکایت دارند و باید دید سایپا در تولیدات بعدی خود آیا این مشکل را حل خواهد کرد یا خیر. البته لیست مشکلات فنی و ظاهری و… در خودروهای ملی بسیار بلندبالاست و این مسائل باعث شده انتقادات زیادی روانه شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو شود.

در ادامه می‌توانید این ویدیو که کیفیت رنگ بسیار ضعیف سایپا شاهین را نشان می‌دهد، مشاهده کنید. قابل ذکر است که سایپا هم‌اکنون خودرو شاهین را با قیمت 343 میلیون و 793 هزار تومان به دست مشتریان می‌رساند.

ویدیوی تست کیفیت رنگ سایپا شاهین