بی وای دی کروزر 07

بی وای دی کروزر 07 رونمایی شد؛ نماد پیشرفت BYD تنها در چند سال

کمپانی چینی BYD به تازگی از دو خودروی بی وای دی کروزر 07 و بی وای دی Seal رونمایی کرده است. جزئیات این خودروها را در گجت نیوز بخوانید.

به تازگی یکی از خودروسازان چینی به نام BYD از دو محصول جدید خود در سگمنت‌های پرطرفدار کراس اوور و سدان رونمایی کرده است. کراس اوور این کمپانی بی وای دی کروزر 07 و سدان جذاب این مجموعه بی وای دی Seal است.

بی وای دی کروزر 07 معرفی شد

از هم اکنون خودروسازان چینی در حال آماده شدن برای نمایشگاه 2022 پکن هستند که در ماه آوریل برگزار می‌شود و قصد دارند از محصولات جدید خود رونمایی به عمل آورند. گفتنی است که پیش از این دو محصول BYD در گزارش‌های وزارت صنعت چین دیده شده بودند.

بی وای دی کروزر 07

دسته بندی خودرویی شرکت خودروسازی بی وای دی محصولات خود را بر اساس ساختار کشتی‌های جنگی طراحی کرده است. در رأس آنها ناوشکن‌ها یا همان سدان‌های بی وای دی قرار گرفته‌اند. از طرف دیگر کراس اوورهای این برند شبیه کروزرها یا همان کشتی‌های جنگی کوچک هستند و در مرحله آخر نیز شاهد حضور قایق‌های جنگی هستیم که در طبقه‌بندی BYD همان مینی ون‌ها خواهند بود.

برای درک ابعاد و اندازه کروزر 07 می‌توان دو خودروی هیوندای سانتافه یا کیا سورنتو را تصور کرد. فاصله بین دو محور خودرو حدودا 2820 میلی‌متر است که قابل توجه خواهد بود. متاسفانه تصویری از داخل کابین خودرو نداریم ولی مطابق انتظار پیش‌بینی می‌شود که یک نمایشگر 15.6 اینچی روی داشبورد تعبیه شود.

بی وای دی کروزر 07

بی وای دی کروزر 07 مجهز به سیستم هیبریدی هوندا خواهد بود که ترکیبی از موتور 1.5 لیتری درون‌سوز توربوشارژ و موتور برقی کوچک است. از طرف دیگر سدان این برند، بی وای دی Seal خودرویی برقی است که با سیستم الکتریکی 800 ولتی و باتری لیتیوم-آهن-فسفات تیغه‌ای راهی بازار خواهد شد.

دو تیپ اول این خودرو قرار است دیفرانسیل عقب باشند و می‌تواند حداکثر قدرت 204 یا 313 اسب بخار را تولید کند. تیپ سوم این خودروی الکتریکی نیز دو دیفرانسیل است و دو موتور دارد که هر یک از آنها روی یک محور قرار گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*