ادعای جالب اوپو : پیش از آیفون ۶ اس ها از فناوری Retina Flash استفاده کرده ایم !

یکی از ویژگی های آیفون های جدید اپل ، استفاده از تکنولوژی جدیدی با نام فلاش رتینا (Retina Flash) است که به ثبت تصاویر سلفی با کیفیت در نور کم کمک می‌کند.حالا کمپانی چینی اوپو ادعا کرده که این شرکت پیش از آیفون ۶ اس ها ، از فناوری مشابه ای در گوشی های خود استفاده کرده است.

تکنولوژی فلاش رتینا (Retina Flash) ، نمایشگر آیفون را به یک فلش True Tone برای عکاسی سلفی تبدیل کرده و قادر است تا تعادل رنگ سفید (white balance) را جهت رسیدن به رنگ طبیعی پوست بدن در نور کم تنظیم کند. گفتنی است رتینا فلش می‌تواند نمایشگر را سه درجه روشن‌تر از حداکثر سطح روشنایی آن در حالت طبیعی نماید.

oppo

اما اکنون اینگونه به نظر می‌رسد که کمپانی چینی اوپو قصد دارد تا این ویژگی را به نام خود ثبت کند. در همین راستا این شرکت در صفحه‌ی فیسبوک خود اعلام کرده است که تکنولوژی مشابه‌ آن‌ها با نام Screen Flash، به کاربر اجازه می‌دهد تا در تاریک‌ترین نقاط هم به گرفتن سلفی اقدام کند. به گفته‌ی اوپو، ویژگی مورد بحث، پیش از آیفون در OPPO R7، OPPO R7 Plus، Oppo R7 Lite و Oppo Mirror 5 وجود داشته است.

در واقع این کمپانی ادعا می‌کند زودتر از اپل به فناوری فوق دست پیدا کرده و حالا اپل آن را با نام Retina Flash به رخ می‌کشد.نظر شما چیست ؟

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آب که سر بالا میره قورباغه ابو عطا میخونه

  2. اولین بار نرم افزار camera360 استفاده کرد و هنوز هم استفاده می کنه که همه ی ios ای ها می تونند از اون استفاده کنند………..