تبلت ریلمی پد مینی

تبلت ریلمی پد مینی با نمایشگر8.7 اینچی و قیمت 200 دلار معرفی شد

تبلت ریلمی پد مینی مشخصاتی پایین رده دارد و با تراشه Unisoc و صفحه نمایش 8.7 اینچی ال سی دی، بازار تبلت‌های اقتصادی را هدف خواهد گرفت.

سرانجام تبلت ریلمی پد مینی به طور رسمی رونمایی شد. این محصول جدید و ارزان قیمت ابتدا در بازار فیلیپین به بازار عرضه خواهد شد. Realme Pad Mini صفحه نمایش 8.7 اینچی داشته و از شارژ سریع بهره می‌برد. همچنین، در ساخت آن از تراشه‌های Unisoc استفاده خواهد شد و دو ظرفیت مختلف حافظه نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود. پشتیبانی از LTE نیز از دیگر مشخصات این تبلت Realme خواهد بود.

مشخصات فنی تبلت ریلمی پد مینی

تراشه به کار رفته در تبلت جدید ریلمی، Unisoc T616 است که یک پلتفرم اقتصادی است و از هشت هسته پردازشی در کنار واحد پردازش گرافیکی Mali-G57 MP1 بهره می‌برد.

صفحه نمایش این تبلت نیز 8.7 اینچی بوده و از پانل‌های ارزان قیمت ال سی دی با رزولوشن 1340 در 800 پیکسل استفاده می‌کند. همچنین، حاشیه‌های چپ و راست این تبلت نسبتا باریک هستند. با این حال، در قسمت بالا و پایین نمایشگر، حاشیه‌های نسبتا ضخیم‌تری داریم که باعث بهبود کاربری آن در حالت افقی خواهند شد.

ریلمی تبلت جدید خود را به یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب مجهز کرده است. اما خبری از فلاش ال ای دی در کنار آن نیست و دوربین، به تنهایی درون ماژول جزیره ای پشت جای می‌گیرد. همچنین، دوربین جلو هم حسگری 5 مگاپیکسلی دارد که یک لنز f/2.2 بر روی آن سوار می‌شود.

تبلت ریلمی پد مینی

ظرفیت باتری تبلت ریلمی پد مینی برابر با 6400 میلی آمپر ساعت است و شارژ سریع 18 واتی آن به کمک آداپتوری که درون جعبه محصول تعبیه خواهد شد، انجام می‌پذیرد. Realme Pad Mini همچنین از شارژ معکوسی سیمی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات اتصالاتی این تبلت جدید ریلمی نیز عبارتند از وای فای 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث 5. همچنین، یک درگاه USB-C در قسمت پایین و در کنار جک 3.5 میلیمتری هدفون قرار خواهد داشت. وزن این دستگاه، برابر با 372 گرم و ابعاد آن 211.8 در 124.48 در 7.6 میلیمتر خواهد بود.

تبلت ریلمی پد مینی

علاقمندان به تبلت ریلمی پد مینی می‌توانند آن را در رنگ‌های خاکستری یا آبی سفارش دهند. قیمت این تبلت در نسخه پایه با 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و با پشتیبانی از وای فای و LTE برابر با 195 دلار خواهد بود. همچنین، نسخه 4/64 این تبلت که از وای فای و LTE پشتیبانی می‌کند هم قیمتی 235 دلاری دارد. منابع آگاه همچنین از حضور یک نسخه فاقد LTE از این تبلت مجهز به سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خبر می‌دهند که البته در حال حاضر اطلاعاتی از آن در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*