قیمت خودروهای مدل ۱۴۰۱

افزایش قیمت خودروهای مدل ۱۴۰۱ در بازار ایران

با نگاهی‌ به بازار خودرو کشور مشخص می‌شود که قیمت خودروهای مدل ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته با افزایش زیادی همراه شده‌اند.

فعالیت بازار خودرو در سال ۱۴۰۱ از روز گذشته آغاز شده و شاهد خرید و فروش در این بازار هستیم. این در صورتی است که تا پیش از این نمایشگاه‌ها آغاز به کار کرده بودند، اما قیمت جدید محصولات در بازار مشخص نشده بود. هم‌اکنون با نگاهی‌ به قیمت خودروهای مختلف در بازار مشخص می‌شود که خودروهای مدل ۱۴۰۱ در مقایسه با سال گذشته با رشد قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی همراه شده‌اند.

آخرین قیمت خودروهای مدل ۱۴۰۱

بر اساس مشاهدات صورت گرفته، پژو پارس مدل ۱۴۰۱ در بازار کشور ۲۹۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است، این در صورتی است که با پرداخت مبلغ ۲۷۵ میلیون تومان می‌توان اقدام به خرید مدل ۱۴۰۰ این خودرو کرد. برای خرید مدل ۱۴۰۱ پژو ۲۰۷ دنده‌ای نیز باید ۳۸۴ میلیون تومان هزینه کرد، اما مدل ۱۴۰۰ این محصول با قیمت ۳۷۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. همچنین پژو ۲۰۶ تیپ نیز در بازار امروز با قیمت ۲۷۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود،‌ در حالی که مدل ۱۴۰۰ این خودرو را می‌توان با پرداخت ۲۶۵ میلیون تومان خریداری کرد.

در میان خودروهای سایپا نیز مدل ۱۴۰۱ کوییک آر ۲۰۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده، اما با پرداخت ۱۹۷ میلیون تومان می‌توان مدل ۱۴۰۰ این خودرو را خرید. مدل ۱۴۰۱ تیبا ۲ نیز با قیمت ۱۸۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌‌شود و پراید ۱۱۱ نیز ۱۸۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای وارداتی افزایش قیمت زیادی را تجربه نکرده‌اند

در آن طرف میدان بازار خرید و فروش خودروهای وارداتی در حال تجربه رکود است. دلیل اصلی این موضوع این است که مشتریان در انتظار آزادسازی واردات خودرو هستند. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته،‌ خودروهای وارداتی تغییر قیمت بسیار اندکی را در مقایسه با محصولات داخلی تجربه کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*