بازی در کلاب هاوس

به زودی می‌توانید با دوستان خود در کلاب هاوس بازی کنید

بازی کردن با دوستانتان در اپلیکیشن کلاب هاوس – Clubhouse می‌تواند تحول جالبی در این برنامه ایجاد کند. چیزی که به زودی امکان‌پذیر می‌شود.

کلاب هاوس احتمالاً به زودی، به شما اجازه خواهد داد با دوستان خود در داخل خود این اپلیکیشن بازی کنید. TechCrunch گزارش می‌دهد، توسعه‌دهندگان این پلتفرم صوتی تأیید کرده‌اند که آن‌ها در حال آزمایش یک بازی گروهی هستند. این بازی که “Wild Cards” نام دارد، کاربران را به شکل جالبی درگیر خودش می‌کند و به شما کمک می‌کند در حالی که با دوستان خود بازی می‌کنید، آن‌ها را بیشتر بشناسید.

اما Wild Cards چه بازی است؟ این بازی شامل مجموعه‌ی از سوالات است که می‌تواند از مکالمات بین شما و دوستانتان ساخته شود. در برخی از دورهای بازی ممکن است از شما خواسته شود یک ایده خوب را در یک ویدیوی ۶۰ ثانیه ارسال کنید. یا شاید بازی از شما بخواهد فیلمی را پیدا کنید که کل اعضای گروه به آن علاقه‌مندند.

البته تمام سوالات این بازی فقط مربوط به فیلم‌ها نیست. Wild Cards می‌تواند بین پنج جستجوی آخر شما بگردد و از شما بپرسد کدام نژاد سگ مطابق شخصیت شما است. این بازی با پرسش سوال‌های شخصی به شما کمک می‌کند با دوستانتان ارتباط بیشتری برقرار کنید و موضوعات مشترک بیشتری را کشف کنید.

برای شروع بازی در اپلیکیشن کلاب هاوس روی دکمه “Rooms+” ضربه بزنید و گزینه “Games” را انتخاب کنید. سپس برنامه شما را به یک اتاق مجازی می‌برد که می‌توانید دوستانتان را در آن دعوت کنید. وقتی همه حاضر شدند، کافیست دکمه‌ی “Start Game” را لمس کنید تا بازی آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*