ویوو iQOO Neo6

گوشی پرچمدار ویوو iQOO Neo6 با شارژ سریع ۸۰ واتی رونمایی شد

ویوو از گوشی پرچمدار iQOO Neo6 رونمایی کرد. نئو ۶ از مشخصات فنی بالارده مثل شارژ ۸۰ واتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و قیمت مناسب برخوردار است.

پرچمدار جدید آی کیو او او سرانجام رونمایی شد. گوشی پرچمدار ویوو iQOO Neo6 به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام مجهز است و یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی امولد با یک باتری ۴،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که با توان فوق‌العاده ۸۰ واتی شارژ می‌شود را هم ارائه می‌کند.

گوشی نئو ۶ از یک نمایشگر ۶.۶۲ اینچی AMOLED برخوردار است که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس ۱۲۰۰ هرتزی را ارائه می‌کند. یک حفره در مرکز بخش بالایی این نمایشگر ایجاد شده که از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پشت این گوشی نیز دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال به همراه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق حضور دارد. نرم افزار این گوشی را اندروید ۱۲ با رابط کاربری OriginOS شکل می‌دهد و یک باتری ۴،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین شارژ این گوشی را بر عهده دارد که خود آن با توان ۸۰ واتی، در عرض تنها ۱۹ دقیقه از شارژ ۲۰ به ۸۰ درصد می‌رسد.

گوشی iQOO نئو ۶ در سه رنگ نارنجی، آبی و مشکی عرضه خواهد شد. قیمت نسخه پایه آن با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ۴۴۰ دلار است. برای خرید نسخه‌ای با همین میزان رم و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی باید ۴۷۰ دلار بپردازید. قیمت بالارده‌ترین نسخه این گوشی با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی نیز ۵۱۸ دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*