آپدیت اندروید 12

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A12 سامسونگ به زودی منتشر می‌شود

سامسونگ آپدیت اندروید 12 را برای تمام گوشی های رده بالا و اکثر میان رده‌ها منتشر کرده؛ اما مدل‌های رده پایین از آن بی‌بهره مانده‌اند. گلکسی A12 سامسونگ می‌تواند این طلسم را بشکند.

ظاهرا آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 برای گوشی سامسونگ گلکسی A12 در راه است. کمپانی کره‌ای انتشار آزمایشی آن را در هند با شماره ورژن A125FXXU2CVD5 آغاز کرده و نشانه‌های این فرموِر در سرورهای سامسونگ دیده شده است. گلکسی ای 12 با این بروزرسانی، تازه‌ترین وصله امنیتی اندروید را نیز دریافت خواهد کرد.

گلکسی A12 سامسونگ

اما از امکانات جدید اندروید 12 باید به بازطراحی محیط کاربری با قابلیت Color Palette، استایل بهتر و آپشن‌های بیشتر برای ویجت‌ها، بهبود رابط کاربری اپ دوربین و اپلیکیشن‌های استوک اشاره کنیم.

البته مدل‌های رده پایین و میان رده، قابلیت Smart Widgets را دریافت نمی‌کنند؛ چیزی که در گوشی های گلکسی S و Note مجهز به One UI 4.1 وجود دارد.

این آپدیت، نشانگر روشن بودن دوربین و میکروفون را نیز به همراه می‌آورد؛ همچنین می‌توانید از منوی تنظیمات سریع، نسبت به فعال/غیرفعال کردن آن‌ها اقدام کنید. کیبورد سامسونگ هم در One UI 4.1 دستخوش تغییرات مثبتی شده است.