گلکسی تب S8 سامسونگ از تست مقاومت جری ریگ جان سالم به در برد

در ویدیو تست مقاومت گلکسی تب S8 سامسونگ میزان مقاومت این تبلت گران قیمت در مقابل خراشیدگی، ضربه و فشار زیاد محک زده می‌شود.

سامسونگ گلکسی تب اس ۸ اولترا با ابعاد ۲۰۸.۶ در ۳۲۶.۴ میلی‌متر تنها ۵.۵ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن ۷۲۶ گرم است تا به تبلتی باریک، اما سنگین تبدیل شود.

به نظر شما این تبلت با فریم Tough Armour Aluminum و قاب پشتی فلزی با حاشیه‌های بسیار اندک در نبرد با تیغه تیز کاتر، حرارت آتش و فشار زیاد سربلند بیرون می‌آید؟

این تبلت به یک نمایشگر امولد 14.6 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و رزولوشن 2960 در 1848 مجهز شده که تراکم پیکسلی آن نیز 240ppi است. داخل ناچ اس 8 اولترا یک سیستم دو دوربین شامل یک دوربین سلفی عادی 12 مگاپیکسلی و یک سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی جای گرفته است.

قلم S-Pen از طریق آهنربا در قسمت بالای سامسونگ گلکسی Tab S8 Ultra جای می‌گیرد. کیس کتابی و کاور کیبورد رسمی نیز برای این تبلت بالارده در دسترس است و هر دو فضایی مختص به قلم S-Pen دارند.

در قاب پشتی این تبلت، دو دوربین دیگر را مشاهده می‌کنیم؛ دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 6 مگاپیکسلی. این دستگاه قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 4K و نرخ فریم 30 بر ثانیه را دارد.

سامسونگ گلکسی تب اس 8 اولترا قدرت پردازشی خود را از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 می‌گیرد و در سه نسخه رم ۸ گیگابایتی/حافظه ۱۲۸ گیگاباتی، رم ۱۲ گیگابایتی/حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی/حافظه ۵۱۲ گیگابایتی قابل تهیه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*