کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300

تویوتا لندکروز 300 با کیت جدید خان، هوش از سر شما می‌برد

کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300، ظاهر این شاسی بلند ژاپنی را به یک SUV آفرودی کاملا جذاب تبدیل می‌کند. در ادامه به تغییرات این نسخه نسبت به مدل استاندارد LandCruiser 300، نگاهی خواهیم داشت.

شاسی بلند تویوتا لندکروز، هیچ وقت به ظاهر زیبای خود معروف نبوده است و از وقتی که پیشرانه‌ی هشت سیلندر خورجینی هم از آن حذف شده، طرفداران حس کرده بودند که کم کم باید با جذابیت‌های این SUV خداحافظی کنند. اما همیشه چیزهایی هستند که باعث می‌شوند تا دلِ سخت گیرترین افراد هم نرم شوند. کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300 این جاست تا دلخوری‌های طرفداران تویوتا را در مورد عدم وجود V8 و ظاهر جدید آن، کاملا از بین ببرد.

نگاهی به کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300

اگر از طرفداران کیت‌های تیونینگ خان باشید، حتما برنامه‌های قبلی این شرکت برای تویوتا لندکروزر سری 200 را دیده بودید. معمولا این کیت‌ها می‌توانند یک چهره‌ی اسپرت‌تر را خلق کنند و در لندکروز 300 هم داستان همین است. اما این کیت قرار است نسبت به نسخه استاندارد، چه تغییراتی را به این شاسی بلند خوش ساخت و گردن کلفت ژاپنی هدیه دهد؟ برای پاسخ به این سوال اجازه دهید تا هدف شرکت خان را از ساخت این کیت بررسی کنیم.

مدیر ارشد تیونینگ خان می‌گوید که این کیت به صورت انحصاری و طبق سلیقه‌ی مردم خاورمیانه و به خصوص کشورهای ثروتمند حاشیه خلیج فارس طراحی شده و لندکروزهای این کشورها را هدف گرفته است. مطمئنا همه‌ی شما می‌دانید که شاسی بلند لندکروز و حتی نسخه پیکاپِ آن در کشورهای عربی، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و به نوعی جزو خرده فرهنگ‌های آن ها محسوب می‌‎شود.

کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300

در قسمت جلویی این کیت، یک جلو پنجره‌ی کاملا جدید را می‌بینیم که از دو خط افقی و موازی تشکیل شده است. همچنین باید بدانید که قسمت هواکشِ جلو پنجره، به صورت کامل از فیبر کربن تشکیل شده است که شاید این موضوع با سلیقه‌ی مردم کشورهای عربی، زیاد همخوانی نداشته باشد.

کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300

در ادامه به هواکش‌های زیر چراغ‌های جلو می‌رسیم که نمای عجیبی را خلق کرده‌اند و با قاب جدید برای چراغ‌های مه شکن و قطعات پلاستیکی اضافه برای دامپرهای جلو و هواکش‌های نصب شده بر روی کاپوت، کار خودمان را با قسمت جلویی خودرو به پایان می‌رسانیم.

کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300

در قسمت کناری کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300 به رینگ‌های عظیم 20 اینچی با ترکیبی از آلومینیوم و رنگ مشکی می‌رسیم که در کنار لاستیک‌های فاق کوتاه و هواکش‌های روی گلگیر که از جنس فیبر کربن هستند، یک چهره‌ی اسپرت را به این شاسی بلند رسمی هدیه داده‌اند.

کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300

همچنین قاب آینه‌های بغل هم به صورت کامل از فیبر کربن ساخته شده است.

کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300

اما در نمای عقب خودرو، تقریبا همه چیز ساده‌تر شده است. از آن جایی که چراغ‌های عقبِ لندکروز 300 بر خلاف نسل‌های قبلی از چهره‌ای ساده برخوردار هستند، طراحان تیم تیونینگ خان تصمیم گرفته‌ تا دو اسپویلر دو تکه را بر روی چراغ‌های عقبی نصب کند. در همین راستا شاید زمانی که از عقب به لندکروز 300 نگاه می‌کنیم، یاد و خاطره‌ی سری 200 برای ما زنده شود.

کم کاری تیم تیونینگ خان در پیشرانه و قیمت نامعلوم کیت لندکروز خان

کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300

هرچند که کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300 واقعا نمای اسپرت و خشنی را به وجود آورده است اما متاسفانه باید اعلام کنیم که هیچ بهبودی در مشخصات فنی آن دیده نمی‌شود. در این نسخه هم با همان پیشرانه‌ی شش سیلندر خورجینی 3.5 لیتری توربو شارژ تویوتا طرف هستیم که می‌تواند 409 اسب بخار قدرت را به تمامی چرخ‌ها منتقل کند.

کیت جدید خان برای تویوتا لندکروز 300

در پایان همه‌ی ما منتظر بودیم که تیم تیونینگ خان، قیمت این کیت 8 تکه را اعلام کند اما آن‌ها در کمال تعجب، قیمت این کیت اسپرت را مخفی نگه داشته‌اند تا به خریداران عربی آن، حس خاص بودن را القا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی وقته هوش از سر مردم پریده با پراید و….شما با لندکروزر خودتو خسته نکن