سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو

آدرس سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد

آدرس سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد. متقاضیان از روز سه شنبه می‌توانند از طریق این سامانه برای خرید خودرو اقدام کنند.

سامانه یکپارچه فروش خودرو از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در راستای اجرای بند 5 از دستورهای ابلاغی رئیس جمهور در مورد نحوه عرضه خودرو برای ایجاد شفافیت و افزایش رضایت‌مندی مردم آغاز به کار کرد.

اعلام آدرس سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو

متقاضیان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو به آدرس sale.iranecar.com می‌توانند از جزئیات بخشنامه‌های مختلف فروش خودرو تمام خودروسازان اطلاع پیدا کنند و از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه از طریق همین سامانه فرایند خرید خودرو را انجام دهند.

متقاضیان در اولین دوره فروش خودرو در این سامانه به مدت یک هفته برای ثبت نام مهلت خواهند شد. البته تقدم یا تاخر زمان ثبت نام روی روند عرضه و شانس برنده شدن متقاضیان تاثیری نداشته و مراسم اختصاص خودرو به متقاضیان نیز با نظرات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به انجام خواهد رسید.

در این سامانه قرار است خودروهای بسیار متنوع‌تر و چند برابر ظرفیت دوره‌های قبل عرضه شوند. همچنین کلیه خودروسازان می‌بایست تمام خودروهای سواری خود را در این سامانه به فروش برسانند و اجازه ندارند خارج از این سامانه محصولی را به مشتریان عرضه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه