رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023؛ لاکچری‌ترین اشراف زاده انگلیسی + ویدیو

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023 یک سدان سایز بزرگ مجلل انگلیسی است که با یک فیس لیفت جذاب قصد دارد طرفداران Rolls Royce را غافلگیر کند.

همه ما برند رولز رویس را با خودروهای لاکچری می‌شناسیم اما آخرین شاهکار طراحان این برند انگلیسی، یک فیس لیفت تمام عیار را به صحنه آورده است. اما قبل از هر چیزی اجازه دهید که با ویدیو معرفی رسمی این نجیب زاده بریتانیایی همراه شویم و از دیدن آن لذت ببریم.

فهرست عناوین:

نگاهی به رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

در واقع این خودرو همان فانتوم سری 2 سابق است که با بهبودهای ظاهری جدید، به خصوص در قسمت جلو پنجره، تلفیقی از چهره‌ای اسپرت و کلاسیک را به سدان سایز بزرگ بریتانیایی هدیه داده است. در ادامه به مهمترین تغییرات این نسخه نسبت به مدل‌های قبلی نگاهی خواهیم داشت.

بهبودهای ظاهری و تغییرات نسبت به نسخه قبلی

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

کار خود را از قسمت جلو شروع می‌کنیم. یعنی جایی که یک جلو پنجره کاملا متفاوت را می‌بینیم که با نورپردازی جدید، نمای زیبایی را خلق کرده‌اند و تقریبا نمای کاپوت را برجسته‌تر کرده‌اند. همچنین چراغ‌های جلو هم طرح جدیدتری را به رخ می‌کشند و ظاهری کلاسیک‌تری را به صحنه آورده‌اند.

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

قسمت عقبی خودرو تغییرات زیادی نداشته است و اگر رنگ بندی جدید مشکی، سفید و سبز وجود نداشت، شاید فیس لیفت جدید رولز رویس را با نسخه‌های قبلی اشتباه می‌گرفتیم.

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

در ادامه به رینگ‌های 22 اینچی می‌‍رسیم که امضای رولز رویس محسوب می‌شوند. البته رینگ‌های 7 پره آپشنال هم جزو دیگر انتخاب‌های خریداران هستند.

کابین رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023 و مشخصات فنی

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

به طور خلاصه، کابین این خودرو نسبت به نسخه قبلی، تغییر زیادی را تجربه نکرده است اما اگر به تریم داخلی آن نگاهی داشته باشید، مطمئنا چیزی جز زیبایی و تحسین در ذهن شما نخواهد بود. اما چرا رنگ سبز؟

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

باید بگوییم که تریم کابین این خودرو به صورت کامل از چرم مصنوعی و پارچه ساخته شده است اما نه یک پارچه معمولی بلکه پارچه‌ی فرآوری شده از گیاه بامبو. همچنین روکش‌های صندلی هم از یک طرح لاکچری و خاص بهره می‌برند.

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

به علاوه ساعت آنالوگ خودرو هم تقریبا دست ساز است و با قاب سرامیکی ساخته شده است. نکته جالب اینجاست که در سرتاسر کابین، حتی نشانه‌ای از پلاستیک را نمی‌بینید چرا که پارچه بامبویی و چرم، در تمام قسمت‌های اتاق مثل داشبورد، استراحتگاه دست و … نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

البته اگر خریداران، اتاق کلاسیک‌تر یا اسپرت‌تری را بخواهند و به تریم اختصاصی سبز و سفید علاقه مند نباشند، می‌‌توانند تریم‌های دیگر با رنگ «تمام سفید» و «مشکی و قرمز» را انتخاب کنند.

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

اما قلب تپنده‌ی سدان جدید رولز رویس چیست؟ همانطور که می‌دانید و در ابتدای متن هم گفته بودیم، این نسخه، یک فیس لیفت را به بازار معرفی کرده است پس توقع بهبود در قسمت پیشرانه را نداشتیم. در همین راستا باید بگوییم که رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023 از همان پیشرانه 12 سیلندر خورجینی توربو شارژ 6.6 لیتری با قدرت 570 اسب بخار و گشتاور 780 نیوتن متر بهره می‌برد که در نسخه قبلی هم دیده می‌شد. همچنین تمام قدرت و گشتاور این پیشرانه از طریق یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته دو کلاچه، مستقیما به چرخ‌های عقبی منتقل می‌شود.

قیمت رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023 و تاریخ ورود به بازار

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

شرکت رولز رویس معمولا مشتریان خود را معطل نمی‌کند و همیشه بلافاصله بعد از مراسم رونمایی، خودروهای جدیدش را به بازار می‌فرستد. در مورد رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023 هم ماجرا همین است و انتظار داریم که این سدان لاکچری را به زودی در بازار ببینیم.

رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023

هرچند که هنوز قیمت رولز رویس فانتوم سری 2 مدل 2023 به صورت رسمی تایید نشده است اما انتظار می‌رود که با برچسب قیمت 500 تا 570 هزار دلار رو به رو باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*