شاسی بلند برقی جدید بی وای دی

شاسی بلند برقی جدید بی وای دی، گرانترین خودرو چینی خواهد بود

شاسی بلند برقی جدید بی وای دی با یک قیمت فضایی، به گران ترین خودرو SUV تولید انبوه چینی تبدیل خواهد شد. پس این شما و این شاسی بلند الکتریکی جدید BYD!

بازار خودروهای برقی و هیبریدی در کشور چین کاملا داغ شده است. تمام این خودروها معمولا با قیمتی بین 20 تا 50 هزار دلار به بازار می‌آمدند اما شرکت بی وای دی قصد دارد تا این قاعده را با محصول جدید خود بر هم بزند؛ اما قیمت این شاسی بلند برقی چقدر خواهد بود و از آن چه می‌دانیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

نگاهی به شاسی بلند برقی جدید بی وای دی

شاسی بلند برقی جدید بی وای دی

تصاویر جاسوسی شاسی بلند برقی آفرودی BYD

به نظر شما آیا یک خودرو برقی از کشور چین می‌تواند با برچسب قیمت 800 هزار تا 1.5 میلیون یوان یعنی 120 تا 224 هزار دلار در بازار موفق عمل کند؟ شرکت BYD قصد دارد بدون توجه به هر مسئله‌ای، این قمار را انجام دهد. برای مشخص شدن نتیجه این آزمایش باید تا آبان سال بعد منتظر بمانیم اما برای اینکه یک دید مناسب به این شاسی بلند برقی داشته باشیم اجازه دهید تا با همین اطلاعات دست و پا شکسته، برای اولین بار به سراغ شاسی بلند برقی جدید بی وای دی برویم.

شاسی بلند برقی جدید بی وای دی

«لی یونفی»، مدیر ارشد BYD

ما زمزمه های تولید این خودرو را برای اولین بار توسط معاون ارشد اجرایی شرکت “Xingkong” یعنی «هو شیاوکینگ» شنیدیم. بد نیست بدانید که این شرکت، یکی از زیرمجموعه های BYD محسوب می‌شود که نام آن در زبان انگلیسی به معنای «آسمان ستاره ای» است. این موضوع تا مدت‌ها در حد شایعه باقی مانده بود اما سرانجام توسط «لی یونفی»، مدیر کل شرکت BYD به صورت رسمی تایید شد.

شاسی بلند برقی جدید بی وای دی

زمانی که خبرنگاران از قیمت بالای آن آگاه شدند، ناگهان همه چیز عوض شد و ترس و نگرانی ها به روی صحنه آمد. چیزی که به سرعت با جواب هوشمندانه‌ی «لی یونفی» از ذهن همه پاک شد. او در رابطه با قیمت بالای شاسی بلند برقی جدید بی وای دی گفت:

نگران نباشید! زمانی که به محصول نهایی نگاه کنید، همه چیز برای شما منطقی خواهد بود و نمی‌توانید چشم خود را از آن برگردانید.

شاسی بلند برقی جدید بی وای دی - شاسی بلند هونگچی LS7

شاسی بلند هونگچی LS7

ولی سوال اینجاست که این خودرو با چه چهره‌ای به بازار خواهد آمد؟ در حال حاضر با کمک جاسوسان چینی، توانسته‌ایم تا چند عدد از تصاویر این شاسی بلند برقی با پوشش استتاری را شکار کنیم.

شاسی بلند برقی جدید بی وای دی

تصاویر جاسوسی شاسی بلند برقی آفرودی BYD

پس بیایید و شاسی بلند برقی جدید بی وای دی را با باقی خودروهای مجلل چینی مقایسه کنیم. این خودروها معمولا در قامت محصولات مشترک با برندهای دیگر مثل برندهای بایک – جیهو، دانگ فنگ – لانتو، چانگان – آویتا، گریت وال – سالن یا جیلی – زیکر به صحنه آمده‌اند.

شاسی بلند برقی جدید بی وای دی

تصاویر جاسوسی شاسی بلند برقی آفرودی BYD

در حال حاضر شاسی بلند سایز بزرگ هونگچی LS7 با برچسب قیمت 150 هزار دلار، توانسته‌ است تا دلِ سیاستمداران و ثروتمندان چینی را به دست بیاورد.

شاسی بلند برقی جدید بی وای دی

شاسی بلند برقی آواتار 11 که با کمک هواوی و CATL به بازار آمد.

متاسفانه فعلا این اطلاعات تمام چیزی هستند که از خودرو شاسی بلند گران قیمت BYD می‌دانیم که قرار است در نسخه‌های برقی و پلاگین هیبرید تا آگوست 2023 یعنی آبان سال بعد به صحنه بیاید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گرانترین خودروهای چین متعلق به برند هونگچی هستن …