رولزرویس گوست برابوس

رولزرویس گوست برابوس با 700 اسب بخار قدرت به روی صحنه آمد

رولزرویس گوست برابوس، سدان سایز بزرگ مجلل جدید بریتانیایی‌ها خواهد بود که با 700 اسب بخار قدرت، چهره واقعی Rolls Royce را به همه نشان خواهد داد.

بالاخره تیم تیونینگ برابوس به سراغ یکی از بهترین‌های بازار یعنی رولزرویس گوست رفته است تا با هنر خود، این سدان مجلل را زیباتر و بهتر کند.

معرفی رولزرویس گوست برابوس

رولزرویس گوست برابوس

اگر قصد داشته باشید تا ظاهر یک خودرو کلاسیک را به یک خودرو اسپرت تبدیل کنید، چه راهکاری به ذهن شما می‌رسد؟ به طور یقین، قطعات فیبر کربن گزینه‌ی اول شما خواهند بود؛ یعنی چیزی که در شرکت برابوس به وفور پیدا می‌شود. مهم‌ترین بهبود این نسخه نسبت به گوست اورجینال، به جلو پنجره آن مربوط می‌شود. در این قسمت می‌توانید سپر جلوی کرومی جدید به همراه هواکش های کرومی اصلاح شده را ببینید که در کنار چراغ‌های LED جدید، چهره خودرو را کاملا اسپرت کرده‌اند.

رولزرویس گوست برابوس

در قسمت عقب هم اتفاقات جالبی رخ داده است. یعنی جایی که بامبرهای اصلاح شده و دیفیوزر فیبر کربنی و سیستم اگزوز استیل – تیتانیومی 4 کاناله‌ی فعال را مشاهده می‌کنیم. این اگزوزها با اسم “پاور اکسترا RR 68-700” معرفی شده‌اند و از آخرین تکنولوژی استفاده شده در اگزوزهای اسپرت بهره می‌برند.

مشخصات فنی رولزرویس گوست برابوس

رولزرویس گوست برابوس

اما مگر می‌شود که برابوس، محصول جدید خود را بدون بهبودهای فنی به بازار بفرستد؟ البته که خیر! ECU این خودرو به لطف مهندسین برابوس، از یک ریمپ جدید بهره می‌برد که تایمینگ جرقه زنی را به صورت کامل تغییر و بوست پیشرانه را هم افزایش داده است. همچنین این ECU، قابلیت “plug and play” بهره می‌برد که قدرت پیشرانه را 129 اسب بخار و گشتاور را 100 نیوتن متر بیشتر می‌کند.

رولزرویس گوست برابوس

در همین راستا باید بدانید که قدرت کلی این غول لاکچری 4 درب به 700 اسب بخار در دور موتور 6300rpm و گشتاور آن به 950 نیوتن متر می‌رسد که پیک گشتاور را دور موتور 2000rpm خواهید داشت. به لطف چنین اعداد شگفت انگیزی، شتاب 0-100 و نهایت سرعت رولزرویس گوست برابوس به 4.6 ثانیه و 250 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. البته این پیشرانه V8 می‌تواند سرعت‌های بالاتر را هم تجربه کند ولی برای رعایت قوانین ایمنی، نهایت سرعت آن محدود شده است.

رولزرویس گوست برابوس

در ادامه به رینگ‌های 21 و 22 اینچی (بر اساس انتخاب خریدار) می‌رسیم که با نام “برابوس مونوبلاک پلاتینوم” آن هم در چهار طرح متفاوت، نمای زیبایی را خلق کرده‌اند. این رینگ‌ها با ابعاد 9J*22 و 10.5J*22 به ترتیب در محورهای جلو و عقب خودرو قرار گرفته‌اند که به همراه لاستیک‌های پیرلی یا یوکوهامای 265/35 ZR22 در محور جلو و 305/30 ZR22 در محور عقب، بالاترین هندلینگ و چسبندگی را به خریدار این سدان لوکس هدیه می‌دهند.

رولزرویس گوست برابوس

البته اگر از طرفداران رانندگی اسپرت باشید، می‌توانید به لطف سیستم تعلیق فعال و کمک فنرهای پنوماتیک ساخت برابوس، کف خودرو را 30 میلی متر پایین‌تر بیاورید که این کار به گفته شرکت سازنده، تاثیر بدی بر روی هندلینگ خودرو نخواهد داشت.

طراحی کابین به کمک چرم سفید

رولزرویس گوست برابوس

شاهکار اصلی رولز رویس معمولا در داخل محصولات این شرکت بریتانیایی جریان دارد اما برابوس برای آن چه نقشه‌ای کشیده است؟ به طور کلی می‌توان گفت که تریم اصلی کابین رولزرویس گوست برابوس، از رنگ‌های سفید و مشکی تشکیل شده است.

رولزرویس گوست برابوس

در ردیف عقب می‌توانید کنسول وسط اختصاصی، مانیتورهای 14 اینچی و میزهای تاشو را ببینید که برای دو سرنشین طراحی شده‌اند. همچنین لیوان های نوشیدنی مخصوص رولز رویس به همراه یخچال هم در این قسمت قرار گرفته است.

رولزرویس گوست برابوس

اما قسمت جلو دقیقا همان جایی است که فیبر کربن به اتاق وارد می‌شود. این قطعات را می‌توانید در بخشی از داشبورد و فرمان ببینید که در کنار دو نمایشگر دیجیتال 10.5 اینچی، نمای مدرنی را به وجود آورده‌اند.

رولزرویس گوست برابوس

اما اگر این چرم‌های سفید، چشم شما را اذیت کرده‌اند، باید بدانید که داستان هنوز تمام نشده است! چرا که چرم سفید تا صندوق عقب هم امتداد پیدا می‌کند تا در تمام قسمت‌های این سدان لوکس بزرگ، هیچ خبری از  پلاستیک خشک و بی کیفیت نباشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*