نسخه پی ‌‌سی بازی اسپایدرمن

نسخه پی ‌‌سی بازی اسپایدرمن تایید شد؛ مرد عنکبوتی دیگر انحصاری نیست!

شرکت سونی در جریان رویداد «استیت آف پلی»، انتشار نسخه پی ‌‌سی بازی اسپایدرمن – Spider-Man را رسما تایید کرد، اتفاقی هیجان‌انگیز که قابل‌پیش‌بینی بود.

نسخه پی ‌‌سی بازی اسپایدرمن معرفی شد و این بازی انحصاری پرطرفدار کنسول پلی استیشن 4 را به‌زودی می‌توانید روی رایانه‌های شخصی تجربه کنید.

شرکت سونی در چند سال اخیر به انتشار آثارش برای رایانه‌های شخصی علاقه‌ نشان داده و عناوینی همچون خدای جنگ، هوی رین، هورایزن، بیاند، دیترویت، دیز گان و آنچارتد را به این پلتفرم محبوب آورده است. بنابراین، تقریبا همه انتظار داشتند که سری مرد عنکبوتی نیز دیر یا زود برای پی‌سی پورت شود.

نسخه پی ‌‌سی بازی اسپایدرمن در راه است

این اتفاق حالا رخ داده است؛ به‌زودی نه تنها شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر اسپایدرمن برای رایانه‌های شخصی خواهیم بود بلکه حتی نسخه‌ی فرعی آن یعنی «مایلز مورالز» هم در راه است!

نسخه پی ‌‌سی بازی اسپایدرمن

بازی اسپایدرمن در سال 2018 برای پلی استیشن 4 منتشر شد، مورد تحسین منتقدان و طرفداران قرار گرفت و یک بازگشت شکوهمند را برای این شخصیت کمیک‌بوکی مشهور رقم زد. پس از موفقیت‌های حیرت‌انگیز مجموعه‌ی بتمن آرکهام، به نظر می‌رسید که هیچ بازی ابرقهرمانی دیگری نتواند در حدواندازه‌ی آن ظاهر شود اما اسپایدرمن مخاطبان را غافل‌گیر کرد تا به یکی از بهترین عناوین انحصاری تاریخ شرکت سونی تبدیل شود و حتی در کنار مجموعه‌هایی همچون خدای جنگ و آنچارتد قرار بگیرد.

با توجه به موفقیت تجاری بزرگ مرد عنکبوتی در سینما و در روزهایی که این ابرقهرمان در اوج محبوبیت قرار دارد، شاید برای سونی منطقی‌تر بود که این بازی را از حالت انحصاری خارج نکند اما خوشبختانه آن‌ها رویکرد خود را تغییر داده‌اند و به‌زودی میلیون‌ها بازیکن جدید فرصت تجربه‌ی این مجموعه‌ی بزرگ را خواهند داشت.

در حال حاضر جزئیاتی از این نسخه‌ی بازسازی در دست نیست اما احتمالا از فناوری ری‌تریسینگ پشتیبانی می‌کند و حداقل نرخ 60 فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد. در صورت انتشار اخبار مرتبط با اسپایدرمن، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

این بازی در تاریخ «12 اوت 2022» (21 مرداد 1401) در پلتفرم‌های استیم و اپیک گیمز در دسترس قرار می‌گیرد.

آیا منتظر نسخه پی ‌‌سی بازی اسپایدرمن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.