فیس لیفت جدید جک اس 5

فیس لیفت جدید جک اس 5 با نام Sehol X6 و با تغییرات چشمگیر از راه رسید

فیس لیفت جدید جک اس 5 با نام Sehol X6 معرفی شد. این شاسی بلند اکنون در بخش ظاهری تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

برند Sehol که به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت چینی جک محسوب می‌شود به تازگی از شاسی بلند جدیدی با نام Sehol X6 پرده برداشت. این خودرو در واقع فیس لیفت جدید جک اس 5 بوده که با وجود تفاوت‌های ظاهری، از لحاظ پلتفرم و قوای محرکه به یکدیگر شباهت دارند.

مشخصات فیس لیفت جدید جک اس 5

فیس لیفت جدید جک اس 5

طراحان برند Sehol با هدف ایجاد تفاوت میان شاسی بلند Sehol X6 و نسل اول جک اس 5 برای نمای جلو آن تغییرات زیادی را در نظر گرفتند که نتیجه کار آنچنان رضایت‌بخش نیست؛ چرا که در نمای عقب همان عناصر طراحی مدل‌های قبلی جک اس 5 به چشم می‌خورد و به همین دلیل میان نمای عقب و جلوی این خودرو هیچ هماهنگی وجود ندارد.

فیس لیفت جدید جک اس 5

علاوه بر نمای جلو، طراحان برای کابین نیز طراحی عجیبی را در نظر گرفتند؛ به گونه‌ای که در وسط داشبورد یک نمایشگر بسیار بزرگ و به شکل جداگانه به چشم می‌خورد. البته طراحان از یک کنترلر چرخان به جای اهرم تعویض دنده استفاده کردند تا بتوان وضعیت دنده را تغییر داد. سایر بخش‌های کابین از طراحی ساده‌ای بهره می‌برند و طراحان تعداد دکمه‌های داشبورد را نیز کاهش داده‌اند.

فیس لیفت جدید جک اس 5

فیس لیفت جدید جک اس 5 که با نام Sehol X6 معرفی شده یک شاسی بلند میان‌رده یا اقتصادی به ‌شمار می‌رود، اما با این وجود طراحان برای جذاب‌تر کردن کابین از سه رنگ متفاوت استفاده کردند. در واقع برای سقف و ستون‌های این خودرو از رنگ سفید و برای کابین از رنگ مشکی استفاده شده و در تمام بخش‌های فضای داخلی آن نیز نوارهای زرد رنگ به چشم می‌خورد که ترکیب این رنگ‌ها توانسته جذابیت کابین را افزایش دهد.

فیس لیفت jac s5

این شاسی بلند چینی از لحاظ قوای محرکه به جک اس 5 نیوفیس شباهت زیادی دارد. در واقع این خودرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز شده است. مشتریان در بازار چین برای خرید گران‌ترین نسخه این خودرو باید حدود 100 هزار یوان برابر با حدود 480 میلیون تومان هزینه کنند.