نمایشگاه الکامپ 1401

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ 1401 اعلام شد

تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ 1401 مشخص شد. در ابتدا قرار بود بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در سال ۱۳۹۹ برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

فراگیری ویروس کرونا در کشور باعث به تأخیر افتادن تعداد زیادی از نمایشگاه‌ها و رویدادها شد و برخی نیز لغو شدند. از جمله آن‌ها نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) بود که پس از شیوع کرونا برگزاری آن برای بارها به تعویق افتاد. در ابتدا قرار بود دور جدید این نمایشگاه در سال ۱۳۹۹ برگزار شود که کرونا باعث شد این برنامه لغو شود. سپس تاریخ برگزاری این نمایشگاه ۲۶ تیر و پس از آن بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد که مجددا به دلیل شرایط نامساعد کرونایی لغو شد.

اما بالاخره و به دنبال مساعد شدن شرایط ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ تصمیم گرفته تا بیست و ششمین دوره از این نمایشگاه‌ که به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور شناخته می‌شود را در مرداد سال جاری برگزار کند.

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱ مردادماه برگزار خواهد شد

طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ، این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار خواهد کرد و تا جمعه ۱۴ مرداد ماه ادامه خواهد یافت.

فرآیند ثبت‌نام متقاضیان از شنبه مورخ ۲۱ خرداد آغاز شده و تا ۴ تیر ادامه خواهد یافت. پس از تأیید مدارک توسط ستاد برگزاری و بر اساس اولویت ثبت‌نام از متقاضیان طبق متراژ اعلام شده جهت جانمایی دعوت خواهد شد.

بخش اصلی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱ شامل حضور شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت‌های دانش بنیان، فعالان اکوسیستم استارت آپی شامل شرکت‌ها، اپراتورهای ارتباطی، دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور خواهد بود. بخش‌های دیگر الکامپ نیز شامل الکام استارز، الکام پیچ، الکام تاکز، الکام جابز، تینو استارز، توان تک، آوردگاه سرمایه و اتاق شتاب خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*