ایران سرور

تولد 20 سالگی ایران سرور و حمایت از 400 دانش آموز با استعداد کم برخوردار

ایران سرور در تولد بیست سالگی خود و در راستای مسئولیت اجتماعی‌اش به حمایت از 400 دانش‌آموز بااستعداد کم‌برخوردار پرداخته است. این شرکت با بیش از 10 هزار سرور در مطمئن‌ترین و سریع‌ترین دیتاسنترهای ایران و جهان سهم بزرگی در میان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات میزبانی وب دارد و پاسخگوی نیاز بیش از 174000 مشتری خود است. از طرفی دیگر 225 نیرو متخصص و کارآمد در ایران سرور دور هم جمع شدند تا بتوانند در سریعترین زمان و بهترین شکل ممکن به نیازهای کسب‌وکارها در اکوسیستم پاسخ دهند.

پویشی برای لبخند دانش‌آموزان

ایران سرور در اقدامی نو برای تحقق هرچه بیشتر مسئولیت اجتماعی و به بهانه جشن بیست سالگی خود پویشی برای حمایت از دانش آموزان برگزار کرد. در این پویش نزدیک به 2000 نفر به صورت داوطلبانه و رایگان شرکت کردند. از آنجایی که بنا بر اعلام قبلی، ایران سرور تصیمیم گرفت به ازای هر 5 نفر شرکت کننده هزینه تحصیل یک دانش آموز بر عهده بگیرد، 400 دانش آموز توانستند از ابتدایی‌ترین حق خود یعنی تحصیل بهره‌مند شود. علاوه بر این، کاربران وفادار ایران سرور نیز به میزان تعداد سال‌های همراهی‌شان از ۲۰ الی ۸۰ درصد تخفیف برای خرید سرور مجازی، هاست وردپرس و همچنین هاست لینوکس برخوردار شدند

البته ایران سرور پیشتر در سال 1398 نیز پویشی با نام «#باهم_میسازیم» را آغاز کرد تا با پاسخگویی مناسب به نیازهای کسب‌وکارهای اینترنتی مانند تامین زیرساخت رایگان، مشاوره تخصصی و… به رشد و پویایی اکوسیستم کمک ‌کند. در واقع پویش با هم میسازیم، هر کار گروهی، هر مشارکت سازنده، هر مسئولیت اجتماعی‌ای است که به حیات و رشد اکوسیستم کسب‌وکار کشور کمک کند. این پویش تاکنون به بیش از 1500 استارتاپ و کسب و کار اینترنتی، خدمات حمایتی ارائه کرده است.

ایران سرور

ایران سرور چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

ایران سرور برای آن که بتواند پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان خود به خصوص صاحبین کسب و‌کار باشد خدمات متنوعی را در حوزه سرویس‌های میزبانی وب ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین این خدمات می‌توان به ارائه انواع سرورهای مجازی ایران و خارج و انواع مختلف هاست و دامنه اشاره کرد. سرویس‌هایی مثل سایت‌ساز، سرویس‌های ارزی، لایسنس، اجاره ip، همکاری در فروش، همچنین خرید گواهینامه SSL و … از دیگر خدمات ایران سرور است.

ارائه خدمات سرور اختصاصی

از آن‌جایی که موقعیت جغرافیایی سرور در سرعت سایت تأثیر به‌سزایی دارد می‌توان با توجه به محتوای سایت و همچنین موقعیت بازدیدکنندگان اقدام به خرید و استفاده از سرورهای ارائه شده توسط شرکت ایران سرور کرد. از طرفی دیگر سرور اختصاصی در میان خدمات مختلفی که در ایران سرور ارائه می‌شود از محبوبیت بالایی برخوردار است که سبب جلب رضایت بالای مشتریان این شرکت شده است. استفاده از سرورهای اختصاصی ایرانی و خارجی ارائه شده توسط ایران سرور، می‌تواند مزایایی را برای کاربران در پی داشته باشد. از جمله مزایای این نوع از سرورها می‌توان به قیمت مناسب، تنوع در انتخاب سرورها، پشتیبانی فنی حرفه‌ای برای کسب‌‌و‌کارهای آنلاین و همچنین استفاده از راهنمایی‌های متخصصین واحد پشتیبانی درباره انتخاب سرور مناسب در ایران و خارج از ایران اشاره نمود.

ارائه هاست ایران سرور

یکی از مهمترین سرویس‌های که ایران‌‌سرور ارائه می‌دهد هاست یا سرویس میزبانی وب برای وب‌سایت‌های متخلف است. در ادامه با هاست‌های ارائه شده توسط این شرکت آشنا خواهیم شد:

  • هاست ابری: به‌کارگیری قدرتمندترین سخت‌افزارها
  • هاست وردپرس: از ویژگی‌های هاست وردپرس می‌توان به سرعت بالا در انتقال داده‌ها اشاره نمود.
  • هاست لینوکس: هاست لینوکس برای وب‌سایت‌هایی با بازدید متوسط توسط مجموعه ایران سرور با قیمت مناسب ارائه می‌شود.
  • هاست دانلود: از مشخصات هاست دانلود می‌توان به سرعت بالای دانلود و پهنای باند وسیع اشاره نمود.
  • هاست ایمیل: پایداری مداوم
  • هاست پایتون: پشتیبانی قدرتمند

ارائه خدمات سرور مجازی

سرورهای مجازی با سرورهای اختصاصی در میزان دسترسی به شبکه و همچنین قیمت متفاوت هستند. در ایران سرور این نوع از سرورها علاوه بر آن که از سیستم عامل‌های مختلفی مانند CentOS ,Ubuntu ,Debian و ویندوز سرور 2016 ,2019 و 2020 پشتیبانی می‌کنند، با برخورداری از هاردهای NVMe که سرعتی بالاتر از هاردهای SSD دارند و باعث می‌شوند که فشار کمتری روی CPU و Ram سرور مشتریان بیاید.

 ارائه خدمات ثبت دامنه

اولین گام برای راه‌اندازی یک سایت ثبت دامنه در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب است. امکان ثبت 257 پسوند دامنه در ایران‌سرور باعث شده است تقریبا تمامی کاربران بتوانند هر نوع دامنه‌ای که برای کسب‌وکار خود نیاز دارند تهیه و خریداری کنند. بدین صورت تا به امروز بیش از ۵۰۰ هزار دامنه در این شرکت ثبت شده است.

نقاط قوت سرویس‌های ایران سرور

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربران و صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی اطلاعاتی است که ممکن است سال‌های طولانی برای جمع‌آوری آن‌ها تلاش کرده باشند. به همین خاطر ایران سرور برای آن که بتواند از مهمترین سرمایه مشتریان خود که همان کسب‌وکارشان باشند به خوبی محافظت کند، شاخص‌ها و تمهیدات مختلفی را بر روی سرویس‌هایش در نظر گرفته است. این شرکت با ارائه لایه‌های مختلف و قوی امنیتی، قدمی بزرگ در این حوزه برای آرامش خاطر کاربران خود برداشته است تا آن‌ها بتوانند با خیال راحت و بدون نگرانی اطلاعات ارزشمند خود را در این فضا پیاده‌سازی و ذخیره نمایند. در ادامه به طور خلاصه به برخی از نقاط قوت ایران‌سرور اشاره خواهیم نمود:

  • گارانتی بازگشت وجه کامل ۱۴ روزه
  • حضور نیروهای متخصص وردپرس در ایران سرور برای پاسخگویی به سوالات وردپرس‌کاران
  • ارائه پنل مدیریتی اورجینال دایرکت ادمین و سی‌پنل
  • ارائه خدمات در وب سرور لایت اسپید به منظور افزایش سرعت
  • ارائه انواع حافظه NVME با سرعت بی‌نظیر
  • به کارگیری بییش از 10 هزار سرور از بهترین و قدرتمندترین دیتاسنترهای جهان
  • چند لایه سیستم امنیتی پیشرفته و قدرتمند
  • سرویس های Anti DDos سخت افزاری و نرم افزاری
  • مشاوره جهت مدیریت ریسک و امنیت سرورها
  • لایسنس‌های امنیتی اورجینال شامل SSL و آنتی شل
  • پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز هفته
  • تحویل و ارتقای کاملا آنی

پشتیبانی حرفه‌ای و قدرتمند ایران سرور

البته ایران سرور خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد؛ تنوع خدمات در ایران سرور و ارائه سرویس‌های میزبانی وب به بیش از 174000 مشتری باعث شده است که نیاز به مشاوره و پشتیبانی بر روی این سرویس‌ها بیش از پیش احساس شود. به همین خاطر برای پاسخگویی به این نیاز 60 کارشناس متخصص و حرفه‌ای در واحد پشتیبانی ایران سرور به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته به سوالات تمامی مشتریان در سریع‌ترین زمان پاسخ‌ می‌دهند.

گزارش جامع ایران سرور

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، ایران سرور به بهانه تولد ۲۰ سالگی‌اش با برگزاری «پویشی برای لبخند دانش آموزان » به حمایت از دانش‌آموزان مستعدی بپردازد که به خاطر مشکلات اقتصادی از تحصیل محروم شده‌اند. در این پویش به ازای هر ۵ نفر شرکت‌کننده، هزینه تحصیل یک دانش‌آموز توسط ایران سرور پرداخت شد. بدین صورت ایران سرور با همراهی معنوی 2000 نفر از کاربران خود به حمایت از 400 نفر از دانش‌آموزان مستعد کم برخوردار پرداخت. اکنون مهلت شرکت در این پویش به پایان رسیده است، اما با مراجعه به صفحه https://www.iranserver.com/ می‌توانید از کمپین‌های آتی مطلع شده و همچنین با مراجعه به گزارش جامع ایران سرور می‌توانید از اطلاعات و آمارهایی که در واحدهای مختلف ایران سرور وجود دارد اشنا شوید. 

ایران سرور

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*