واتساپ

مهاجرت کاربران اندروید به iOS در واتساپ آسان‌تر از همیشه خواهد شد

اپلیکیشن Move to iOS، ابزار جدید اپل برای انتقال کامل اطلاعات واتساپ کاربرانی است که قصد مهاجرت از اندروید به پلتفرم iOS را دارند.

اپلیکیشن “Move to iOS” اپل، به عنوان ابزاری برای کاربران اندرویدی ساخته شده که بدون حذف اطلاعات شخصی، قصد دارند از اکوسیستم گوگل به آیفون و iOS مهاجرت کنند. به عنوان مثال، برنامه Move to iOS قادر است تا اطلاعاتی نظیر مخاطبین، تاریخچه پیام، عکس‌ها، ویدیوها، حساب‌های ایمیل و ورودی‌های تقویم را از یک دستگاه اندروید به آیفون منتقل کند.

این نرم‌افزار هم‌چنین یک نماد برنامه نگهدارنده مکان را در صفحه اصلی آیفون برای همه برنامه‌های رایگان موجود در دستگاه اندرویدی قرار می‌دهد و به کاربر این امکان را داده تا نسخه iOS این اپلیکیشن را تنها با یک ضربه بر روی نماد برنامه، بدون نیاز به باز کردن اپ استور دانلود کند. این فرآیند ساده، راحت و کارآمد انتقال داده‌های واتساپ برای کاربرانی است که قصد مهاجرت از اندروید به iOS را دارند.

برنامه Move to iOS

برنامه Move to iOS از امروز، سه‌شنبه فعال خواهد شد. بدین معنا که وقتی از این نرم‌افزار برای ارسال داده‌ها از تلفن اندرویدی به آیفون استفاده کرده و واتسپ را نصب کردید، این پلتفرم پیام‌رسان به یکی از گزینه‌های قابل انتقال موجود برای کاربران در طول این فرآیند تبدیل خواهد شد.

این فرآیند تمام اطلاعات حساب Whatsapp شما را به آیفون جدید منتقل خواهد کرد. پس از اتمام کار، برنامه واتساپ را در دستگاه iOS خود دانلود کرده و با وارد کردن شماره تلفن استفاده شده در اندروید، وارد حساب کاربری خود شوید. سپس واتساپ داده‌های حساب را تشخیص داده و تاریخچه شما را بازیابی می‌کند.

بر اساس گزارش ThinkImpact، پیام‌رسان واتساپ دو میلیارد کاربر در سطح جهان دارد که 73% آنها از پلتفرم اندروید استفاده می‌کنند.

ویژگی انتقال داده‌های واتساپ از اندروید به iOS، ابتدا در نسخه بتا منتشر خواهد شد. برای دسترسی به آن نیازی به آپدیت نیست، اما بهتر است قبل از شروع فرآیند، از به‌روزرسانی همه برنامه‌ها در تلفن اندرویدی خود اطمینان حاصل کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*