آپدیت جدید نرم افزار ادوبی لایت روم

نرم افزار محبوب ادوبی لایت روم با قابلیت جدید ویرایش ویدیو بروز شد

نرم افزار ادوبی لایت روم با امکانات جذاب و جدید بروز شد. اکنون با Adobe Lightroom می‌توانید به عکس‌ها و ویدیوهایتان افکت رنگی مشترکی بدهید.

عکاس‌ها این روزها بیش از پیش مشغول کار با ویدیوها هستند و در آخرین بروزرسانی نرم افزار ادوبی لایت روم هم به نظر می‌رسد این قضیه را می‌توان به خوبی درک کرد.

روز گذشته ادوبی امکانات جدیدی را به نرم افزار محبوب Lightroom اضافه کرد که به کاربران اجازه ویرایش رنگ در ویدیوها را می‌دهد. علی‌رغم اینکه شما می‌توانید از طریق غلطک‌هایی رنگ‌ها را در یک ویدیو تنظیم کنید، این امکان نیز وجود دارد که تنظیمات رنگی را از یک عکس به ویدیوی یا بالعکس کپی کنید تا مطمئن شوید پروژه حاوی فیلم و عکس شما، یکپارچگی رنگی دارند.

آپدیت جدید نرم افزار ادوبی لایت روم

کاربران همچنین می‌توانند از پرست‌هایی مثل Premium Presets و Recommended Presets برگرفته از هوش مصنوعی، برای اعمال افکت رنگی روی تصاویر و ویدیوهای خود نیز استفاده کنند.

آپدیت جدید نرم افزار ادوبی لایت روم

این بروزرسانی که این هفته برای نسخه مک، ویندوز، آی او اس و اندروید Lightroom منتشر شده، امکان کوتاه کردن ویدیوها را هم اضافه می‌کند. اگرچه این بروزرسانی شامل نسخه Lightroom Classic نمی‌شود.

در حالی که لایتروم همچنان به عنوان یک ویرایشگر عکس شناخته می‌شود، ابزار ویرایش ویدیویی جدیدی را هم در اختیار عکاس‌ها می‌گذارد تا کاربرانی که قصد دارند ویدیوهای کوتاه را هم در پروژه‌های خود استفاده کنند، بتوانند از نظر افکت رنگی آن‌ها را با عکس‌های داخل پروژه هماهنگ کنند. این همچنین برای موقعیت‌هایی که فقط به تغییرات کمی نیاز دارید هم بسیار مفید است و نیاز به یک نرم افزار ویرایشگر ویدیویی جداگانه را برطرف می‌کند.

دیگر امکانات جدید نرم افزار ادوبی لایت روم

از دیگر امکانات جدید نرم افزار ادوبی لایت روم که این هفته منتشر شده می‌توان به یک ابزار جدید حذف قرمزی چشم در نسخه مک و ویندوز با گزینه تصحیح خودکار اشاره کرد. ادوبی از هوش مصنوعی برای پیدا کردن جای دقیق چشم‌ها و تغییر قرمزی رنگ آن استفاده کرده است.

شما پرست‌های جدیدی را هم برای Lightroom دریافت خواهید کرد که در میان آن‌ها یک نوار لغزنده Preset Amount به شما اجازه تنظیم شدت اعمال آن پرست روی عکس یا ویدیو وجود دارد. Adaptive Presets هم به شما اجازه اعمال یک پرست روی بخش‌هایی از تصویر به صورت خودکار را می‌دهد. شما پنج مجموعه پرست جدید را هم در Premium Presets دریافت خواهید کرد که توسط برترین عکاسان به انتخاب ادوبی تدارک دیده شده است.

آپدیت جدید نرم افزار ادوبی لایت روم

لایتروم ۱۵ سال پیش برای دسکتاپ‌ها عرضه شد و در سال ۲۰۱۷ نسخه موبایل آن نیز منتشر شد. در حالی که این نرم افزار بسیاری از امکانات حرفه‌ای ویرایش فتوشاپ را در اختیار ندارد، لایت روم به ابزار مهمی برای کاربران حرفه‌ای و آماتور که قصد سازماندهی و ویرایش تصاویر ثبت کرده خود را دارند، تبدیل شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*