ال جی سازنده نمایشگرهای microOLED هدست AR اپل

احتمالاً ال جی سازنده نمایشگرهای microOLED هدست AR اپل خواهد بود

بر اساس گزارش تازه‌ای که رسانه‌های کره‌ای منتشر کرده‌اند، هدست AR اپل احتمالاً به نمایشگرهای microOLED کمپانی LG Dispaly مجهز می‌شود.

اخیراً در شایعاتی شنیده می‌شود که اپل مشغول کار روی یک هدست واقعیت افزوده است که انتظار می‌رود دو فناوری واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) را در قالب یک دیوایس ارائه می‌کند. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی از این محصول در دست نیست، اما گزارش جدیدی منتشر شده که در مورد نمایشگرهای به کار رفته روی هدست AR اپل به ما می‌گوید.

بیشتر بخوانید:

هدست واقعیت مجازی اپل، شما را به دنیای دایناسورها پرتاب می‌کند

رسانه کره‌ای The Elec به نقل از چندین منبع آگاه گزارش داده است که LG Display خودش را آماده تأمین نمایشگرهای microOLED برای دستگاه واقعیت ترکیبی اپل می‌کند. ظاهراً غول کره‌ای برای این کار از تجهیزات شرکت Sunic System استفاده خواهد کرد.

ال جی سازنده نمایشگرهای microOLED هدست AR اپل

در این گزارش آمده است که اپل همچنان ممکن است برای پنل نمایشگر این دیوایس از پنل میکرو اولد سونی استفاده کند، در حالی که پنل‌های ال جی برای نمایشگر بیرونی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدست AR اپل احتمالاً در نیمه اول سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

اما از آنجا که سونی با فروش کنسول‌های بازی پلی استیشن می‌تواند رقیبی برای تجهیزات سرگرمی اپل باشد، ممکن است صاحب آیفون به طور کلی روی نام این شرکت ژاپنی خط قرمز کشیده باشد و به طور کامل از پنل‌های LG Display در دستگاه خود استفاده کند. چرا که ال جی هیچ فعالیتی در این بازار ندارد.

ال جی برای تولید این پنل‌ها از فناوری OLED روی سیلیکون یا همان OLEDoS استفاده می‌کند و پیش‌بینی می‌شود از این فناوری در بیشتر محصولات واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی استفاده شود.

سال‌هاست که شایعه‌ی عرضه هدست واقعیت مجازی/ واقعیت افزوده اپل شنیده می‌شود. اما تاکنون این محصول عرضه نشده است. ما همچنان منتظر رونمایی اپل از این دیوایس انقلابی هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*