تاریخچه چت واتساپ

انتقال تاریخچه چت واتساپ از اندروید به آیفون ممکن شد

سرانجام پیام رسان واتساپ قابلیت انتقال تاریخچه چت واتساپ از دیوایس اندرویدی به دیوایس آی او اسی را ممکن ساخت.

اگر به دلیل مکالمات و چت‌های واتساپ خود از تغییر گوشی اندرویدی خود به یک گوشی آیفون خودداری می‌کنید، جای هیچ نگرانی نیست. زیرا واتساپ انتقال تاریخچه چت از اندروید به آی او اس را ممکن ساخت.

انتقال تاریخچه چت واتساپ

تاکنون واتساپ تنها برای انتقال داده‌های چت بین دستگاه‌های اندرویدی یا از آیفون به اندروید روشی ارائه کرده بود. اما در نهایت این پلتفرم در حال رونمایی از ابزاری برای انتقال تاریخچه چت از اندروید به آیفون است.

مارک زاکربرگ در یک پست فیسبوک گفت: «ما قابلیتی را به واتساپ اضافه خواهیم کرد که کاربران به راحتی تلفن خود را عوض کنند و تاریخچه چت، عکس‌ها، ویدیوها و پیام‌های صوتی آن‌ها از اندروید به آیفون انتقال داده شود و در عین حال رمزگذاری سرتاسر را حفظ کند.

برخلاف تلگرام و سایر سرویس‌های پیام رسان، واتساپ داده‌های چت را به صورت محلی ذخیره می‌کند. بنابراین زمانی که وارد واتساپ می‌شوید، تاریخچه چت شما به طور خودکار با یک دستگاه جدید همگام سازی نمی‌شود. در عوض، ابتدا باید از داده‌های چت واتساپ خود در Google Drive (اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید) یا iCloud (برای کاربران آیفون) نسخه پشتیبان تهیه کنید. سپس نسخه پشتیبان را در دستگاه جدید خود بازیابی کنید.

روزانه بیش از دو میلیارد کاربر در سراسر جهان از واتساپ برای ارسال میلیاردها پیام استفاده می‌کنند. در کشورهای آسیایی، تعاملات تجاری، کلاس‌های آنلاین و … از پیام رسان واتساپ استفاده می‌شود. بنابراین، ناتوانی در انتقال چت واتساپ از اندروید به آیفون برای افرادی که به دنبال تغییر اکوسیستم هستند، محدودیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

استفاده از اپلیکیشن Move to iOS برای انتقال تاریخچه چت واتساپ از اندروید

برای انتقال تاریخچه چت WhatsApp باید در گوشی اندرویدی خود از اپلیکیشن Move to iOS استفاده کنید. این ابزار روی آیفون‌های دارای iOS 15.5 و اندروید 5.0 یا دستگاه‌های جدیدتر کار می‌کند. با استفاده از کابل تبدیل USB به لایتنینگ هر دو دیوایس را به هم متصل کنید، زیرا فرآیند انتقال به صورت بی‌سیم انجام نمی‌شود.

تاریخچه چت واتساپ

اگر قبلا واتساپ را روی گوشی آیفون خود نصب کرده‌ باشید، نمی‌توانید تاریخچه چت خود را از گوشی اندرویدی قدیمی خود به آن منتقل کنید. این فرآیند فقط هنگام تنظیم و راه اندازی واتساپ در گوشی آیفون جدید کار خواهد کرد. همچنین به یاد داشته باشید که باید از همان شماره تلفن واتساپ در گوشی قدیمی خود استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*