بازی کشتار با اره برقی در تگزاس

تریلر جذاب بازی کشتار با اره برقی در تگزاس را تماشا کنید

در جریان کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا اولین تریلر گیم پلی بازی کشتار با اره برقی در تگزاس – Texas Chainsaw Massacre منتشر شد و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

در ماه دسامبر سال گذشته، کمپانی گان مدیا – Gun Media که به خاطر انتشار بازی جمعه سیزدهم: بازی – Friday the 13th: The Game به شهرت رسید، ساخت بازی کشتار با اره برقی در تگزاس – The Texas Chain Saw Massacre را اعلام کرد. همانند بازی جمعه سیزدهم، بازی کشتار با اره برقی نیز در ژانر ترس و بقا و یک بازی چند نفره خواهد بود که شامل صحنه‌های خشن و هیجان‌انگیز بیشتر است. در جریان کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا که اخیراً برگزار شد، ویدیویی یک دقیقه‌ای از این بازی پخش شد که نگاهی اجمالی به گیم‌پلی آن دارد.

در این ویدیو که جزئیات ریزی از مکان‌ها، اسلحه‌ها و شخصیت‌های قابل بازی ارائه می‌دهد، می‌توان اوج هیجان این بازی را درک کرد. اگر شما از طرفداران بازی‌های ترسناک چند نفره هستید، حتماً بازی کشتار با اره برقی در تگزاس را زیر نظر داشته باشید. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشرشده را به صورت کامل تماشا کنید.

اگر فیلم‌های کشتار با اره برقی در تگزاس را دیده باشید، محیط و حس ویدیو فوق کاملاً برایتان آشنا خواهد بود. شما شخصیت صورت چرمی را مشاهده می‌کنید که بار دیگر با اره برقی خود به دنبال قربانیان افتاده تا آنها را به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل برساند و قربانیان نیز با نهایت ترس در وجودشان به دنبال فرار از این مخمصه و زنده ماندن هستند. از نکات قابل توجه بازی این بوده که به جای یک قاتل، سه قاتل وجود دارد که قربانیان باید از دست آنها فرار کنند.

بازی کشتار با اره برقی در تگزاس در سال 2023 و برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی، از طریق استیم، عرضه خواهد شد؛ همچنین این بازی از طریق ایکس باکس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.