بازی The Last of Us: Part I

پیشرفت‌های گرافیکی فوق‌العاده بازی The Last of Us: Part I را ببینید

استودیوی ناتی داگ با انتشار یک ویدیوی کوتاه، پیشرفت‌های گرافیکی نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی The Last of Us: Part I را نشان داد.

نسخه‌ی نسل نهمی بازی The Last of Us: Part I – آخرین بازمانده از ما به‌زودی منتشر می‌شود و از نظر گرافیکی تفاوت‌های ملموسی با نسخه‌ی پلی استیشن 3 دارد. این ویدیوی کوتاه، شخصیت تِس را در یکی از لحظات مهم بازی نشان می‌دهد و تفاوت‌های گرافیکی دو نسخه را به تصویر می‌کشد. در چهره‌ی وی می‌توانید احساسات بیشتری را مشاهده کنید و کیفیت تکسچرهای مدل هم بالاتر رفته است.

اگر به یاد داشته باشید، تس در بازی بالای 40 سال سن داشت اما در نسخه‌ی پلی استیشن 3، بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسید. این مشکل در نسخه‌ی جدید وجود ندارد و او از نظر ظاهری، حالا همانند یک زن 40 ساله است و با صدای آنی ورشینگِ 45 ساله نیز هم‌خوانی بیشتری دارد.

از لحظه‌ی معرفی این نسخه‌، طرفداران در رابطه با آن به گفتگو پرداخته‌اند و بعضی‌ها بر این باور هستند که تغییرات ایجاد شده نامحسوس هستند و حتی نباید این نسخه را یک بازسازی بدانیم. با وجود این، باید یادآوری کنیم که کات‌سین‌های نسخه‌ی ریمستر پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 با نرخ 30 فریم بر ثانیه، از قبل ضبط شده بودند اما آن‌ها حالا به‌صورت ریل‌تایم (بی‌درنگ) با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند.

شخصیت‌ها و نوپردازی به وضوح ارتقا پیدا کرده است و این ریمیک واقع‌گرایی بالاتری دارد که با فضای کلی قصه هم‌راستا است. نیل دراکمن نیز مدتی قبل تایید کرد که انیمیشن‌های صورت شخصیت‌ها به‌طور کامل بازطراحی شده است تا احساسات حاضر در صدای تروی بیکر و اشلی جانسوس را بهتر بازتاب دهد و این بار همه چیز ریل‌تایم خواهد بود.

بازی The Last of Us: Part I در تاریخ 11 شهریور 1401 (2 سپتامبر 2022) برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. ناگفته نماند که صاحبان نسخه‌های پیشین، این بازی را به صورت رایگان دریافت نمی‌کنند و سونی آن را با قیمت عجیب 69.99 دلار به فروش خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*