تصاویر FreeBuds Pro 2 هواوی

تصاویر FreeBuds Pro 2 هواوی، رقیب ایرپادز پرو اپل منتشر شد

یک افشاگر مطرح تصاویر FreeBuds Pro 2 ، ایرباد بی سیم جدید هواوی که قرار است به عنوان رقیب ایرپادز پرو اپل عرضه شود را منتشر کرده است.

هواوی خودش را آماده رونمایی از رقیب سرسخت ایرپادز پرو اپل می‌کند. اگرچه هنوز هیچ اطلاعات رسمی از این هدفون بی‌سیم TWS منتشر نشده، اما اکنون شاهد انتشار تصاویر FreeBuds Pro 2 هواوی هستیم که نشان می‌دهد دقیقاً باید منتظر چه چیزی باشیم.

تصاویر FreeBuds Pro 2 هواوی

این تصاویر که توسط یک افشاگر مطرح به نام Roland Quandt منتشر شده، نشان می‌دهد طراحی ایرباد بی‌سیم آینده هواوی چه شکلی است و چه ویژگی‌هایی دارد. اما در کنار این تصاویر، به برخی از مشخصات فنی آن نیز اشاره شده است.

تصاویر FreeBuds Pro 2 هواوی

همانطور که از تصاویر مشخص است، فری بادز پرو ۲ شباهت بسیار زیادی با ایرپادز پرو اپل دارد. شکل کلی گوشی‌های این دو محصول شبیه به هم است، با این تفاوت که محصول هواوی دسته کوتاه‌تر و البته عریض‌تری دارد. تصاویر FreeBuds Pro 2 هواوی همچنین تأیید می‌کنند که این دیوایس قرار است در سه رنگ آبی نقره‌ای، سفید سرامیکی و نقره‌ای وارد بازار شود.

منبع همچنین تشریح کرده است که هواوی این محصول را با همکاری یک شرکت سازنده محصولات صوتی فرانسوی به نام Devialet طراحی کرده است و می‌تواند حذف نویز فعال سه مرحله‌ای تا ۴۷ دسی‌بل را ارائه کند. این ایربادها به دو درایور یکپارچه با محدوده فرکانسی ۱۴ تا ۴۸ هزار هرتز مجهز هستند. علاوه بر این از Hi-Res Audio نیز پشتیبانی می‌کند و فناوری Triple Adaptive Equlaizer در فری پادز پرو ۲ می تواند به صورت خودکار ولوم، جایگاه و صدا را برای ارائه صدایی بهینه تنظیم کند.

تصاویر FreeBuds Pro 2 هواوی

در ارتباط با عمر باتری فری بادز پرو ۲ شنیده می‌شود که این دیوایس با فعال بودن ANC (حذف نویز فعال) تا ۴ ساعت و بدون آن تا ۶ ساعت و نیم شارژدهی خواهد داشت. کیس شارژ همراه این محصول نیز عمر باتری آن را به ۳۰ ساعت افزایش می‌دهد. در نهایت باید به ضد آب و گرد و غبار بودن Huawei FreeBuds Pro 2 به لطف گواهی IP54 اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*